تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

برگزاری ۳۰ مناقصه برای گازرسانی به مناطق مختلف ایلام

برگزاری ۳۰ مناقصه برای گازرسانی به مناطق مختلف ایلام
ایلام - سرپرست شرکت گاز ایلام گفت: بیش از ۳۰ مناقصه و پیمان سپاری بزرگ و متوسط سال‌جاری برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این استان همچنین خرید کالاها و تعمیرات انجام شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، محمود کشاورز روز یکشنبه اظهار داشت: این مناقصات برای تاُمین گاز شهری و روستایی و خدمات بهره‌برداری و پشتیبانی و همچنین خرید کالاهای پروژه‌ای و پشتیبانی در شهرها و روستاهای استان در مناطقی همچون شهرستان آبدانان، مهران، هلیلان، چرداول، دره‌شهر و روستاهای تابعه برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه ارزش کل مصوبات صادره برای برگزاری مناقصات سال‌جاری بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است، افزود: فرآیند این مناقصات در شهرستان‌های استان جهت گازرسانی به روستاها و همچنین احداث خط انتقال سیروان از کارخانه سیمان تا خط انتقال صادراتی و پروژه GIS شهر ایلام انجام گرفته‌اند.

سرپرست شرکت گاز ایلام تاکید کرد: شرکت گاز استان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) در حوزه معاملات جزء و متوسط به روش اعلان عمومی، بیش ۵۰ واگذاری در امورات خرید، تعمیرات و بخش خرید خدمت اقدام نموده است.

کشاورز یادآور شد: این شرکت برای شفاف‌سازی در مناقصات و فرآیند انتخاب پیمانکار و واگذاری پیمان از طریق سامانه الکترونیک دولت (ستاد) و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کشور و درج آگهی در روزنامه‌های سراسری و همچنین از بخشنامه‌های سازمان مدیریت و بخشنامه وزارت نفت جهت تعیین دامنه مناسب‌ترین قیمت استفاده می کند.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری جهت رفع نیازهای مردم استان در زمینه‌های گازرسانی و خدمات بهره‌برداری ۵۰ مناقصه بزرگ دیگر برگزار شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.