تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۱۵

همزمان در هفته دولت، دفتر نمایندگی استاندارد در آبدانان افتتاح شد

همزمان در هفته دولت، دفتر نمایندگی استاندارد در آبدانان افتتاح شد
نگاه اقتصاد - دفتر نمایندگی سازمان ملی استاندارد در شهرستان آبدانان با حضور علیزاده نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوب، حسنی معاون سیاسی استاندار، فرماندار آبدانان، همتی مدیرکل استاندارد و تعدادی از مسئولان استان افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام، مدیرکل استاندارد ایلام در حاشیه این مراسم  با اشاره به نیاز مردم برای گرفتن مجوز استاندارد و ضرورت ایجاد دفتر استاندارد در شهرستان آبدانان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان با پیگیری‌ها و رایزنی های به عمل آمده توانستیم دفتر نمایندگی سازمان استاندارد را در این شهرستان مستقر و افتتاح کنیم.

مدیرکل استاندارد ایلام از جمله اهداف ایجاد نمایندگی در این شهرستان را ارائه تمام فعالیت‌های اداری مرتبط با استاندارد اعم از صنعتی یا صنفی در این شهرستان ذکر کرد.

حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار در این مراسم با مهم برشمردن استاندارد، گفت: باید برای نهادینه شدن استاندارد در سطح جامعه تلاش شود.

وی افزود: اقدام به تاسیس نمایندگی استاندارد در شهرستان آبدانان، حرکتی مهم و درخور تقدیر است که امیدواریم هرچه زودتر این افتتاح در دیگر شهرستان‌های استان هم انجام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.