تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۱۶

با هدف همسویی بیشتر بخش های پستی کشورها صورت گرفت؛

توافقنامه سه جانبه اتحادیه جهانی پست،اتحادیه پستی آسیا-اقیانوسیه و دانشگاه پستی استرالیا

توافقنامه سه جانبه اتحادیه جهانی پست،اتحادیه پستی آسیا-اقیانوسیه و دانشگاه پستی استرالیا
نگاه اقتصاد - اتحادیه جهانی پست، اتحادیه پستی آسیا-اقیانوسیه و دانشگاه پستی استرالیا توافق نامه ای پیرامون ارتقای فعالیت های مختلف پست کشورهای دنیا امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ در تاریخ هشت شهریور، عصر دومین روز از سیزدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا–اقیانوسیه، با حضور کشورهای عضو حاضر در این کنگره، توافقی سه جانبه بین اتحادیه جهانی پست، اتحادیه پستی آسیا – اقیانوسیه و دانشگاه پستی استرالیا به منظور ارتقای خدمات پست کشورها با بهره گیری از ظرفیت های این نهادهای بین المللی منعقد شد.
بنابراین گزارش این تفاهم نامه باهدف ایجاد یک فضای گفتگو در راستای همسویی بهتر و تلاش در انجام اقدامات موثر برای توسعه بخش های پستی کشورها بسته شده است.
گفتگوی مستمر در مورد نیازهای منطقه ای «اتحادیه پستی آسیا- اقیانوسیه (APPU)» به عنوان مهمترین مجمع تصمیم ‏گیری در خصوص توسعه و بهبود امور پستی در منطقه؛ بهره مندی از ابزارها و خدمات اتحادیه جهانی پستی (UPU) برای کشورهای آسیا و اقیانوسیه، بهره مندی کشورهای عضو اتحادیه از مزایای اتحادیه پستی آسیا-اقیانوسیه APPU و آموزش در حوزه های مختلف پستی نیز به عنوان مفاد این توافقنامه قید شده است.
در این نشست سه جانبه نسبت به طرح نیازها و درخواست های مناطق آسیا و اقیانوسیه به جامعه پستی اقدام و همچنین تهیه چهارچوبی برای توسعه پستی منطقه ای مورد توافق طرفین قرار گرفت.
این توافق نامه با امضای «متوکی دبیرکل اتحادیه جهانی پست» و «لین رئیس اجرایی اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه» و رئیس دانشگاه و نماینده استرالیا در APPU منعقد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.