تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

صدور پروانه کاربرد نشان استاندارد تشویقی برای ۲ فرآورده تولیدی در دهلران

صدور پروانه کاربرد نشان استاندارد تشویقی برای ۲ فرآورده تولیدی در دهلران
ایلام - مدیرکل استاندارد ایلام گفت: سال جاری پس از بررسی تقاضای واحد تولیدی فرآوری بذر مهر خرسان در شهرستان دهلران پروانه کاربرد نشان استاندارد تشویقی برای فرآوردهای بذر گندم و دانه ذرت صادر شده است.

 

مهناز همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: برخی از واحدهای تولیدی مشمول پروانه کاربرد نشان استاندارد اجباری نیستند اما باتوجه به اهمیت استاندارد، متقاضی علامت استاندارد هستند که برای آن‌ها نشان استاندارد تشویقی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه، پروانه کاربرد نشان استاندارد تشویقی به مدت سه سال معتبر است و پس از آن متقاضیان باید آنرا تمدید کنند، یادآور شد: پیش از صدور پروانه استاندارد کالاها آزمون شده و با استاندارد مطابقت داده می‌شود.

مدیرکل استاندارد ایلام تاکید کرد: نشان استاندارد کیفیت کالا را تضمین می‌کند و امیدواریم با مشوق‌های قانونی تعداد بیشتری از واحدهای تولیدی به دریافت علامت‌ استاندارد علاقمند شوند.

همتی با اشاره به اقدامات این اداره کل طی یکسال گذشته بیان کرد: این مدت بیش از ۶ هزار و ۵۲۷ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه در سطح استان توسط این اداره کل انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین این مدت(سال گذشته تاکنون) ۷۴ مورد صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد، ۳۴ مورد صدور گواهی تأییدیه تجهیزات بازی و ۶ هزار و ۵۲۷ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی و مراکز صنفی استان انجام شده است.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی ۷۵۳ فقره نمونه برداری از مراکز تولید و عرضه کالا و یک هزار و چهار مورد بازرسی از نازل های عرضه سوخت مایع انجام شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: ۳۷۰ فقره بازرسی فنی آسانسور، صدور ۱۴۸ مورد گواهی تأییدیه آسانسور، بیش از ۱۴ هزار نفرساعت آموزش به کارکنان و مدیران کنترل کیفیت و تمدید تأیید صلاحیت ۴۶ مسئول کنترل کیفیت از دیگر اقدامات مهم این اداره کل در دولت سیزدهم بوده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.