تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

مدیرکل پست استان خبر داد:

آخرین وضعیت خدمات رسانی پست استان ایلام به زائران اربعین حسینی

آخرین وضعیت خدمات رسانی پست استان ایلام به زائران اربعین حسینی
نگاه اقتصاد -

 

صادق غلامی مدیرکل پست استان از ارائه سرویس پست یافته جهت دریافت مدارک و اشیاء گمشده زائران و توزیع بیش از دوازده هزار گذرنامه از طریق راه اندازی باجه های فعال توزیع بصورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان، روز شنبه نوزدهم شهریور ماه جاری صادق غلامی مدیرکل پست استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار واحد روابط عمومی پست در ایلام گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، کارکنان شرکت ملی پست ایران در اقدامی بی نظیر و کم سابقه با تشکیل ستاد ویژه اربعین در قالب راه اندازی باجه های توزیع گذرنامه بصورت شبانه روزی و حتی روزهای تعطیل و چندین موکب پستی خدمات رسان با اعزام جمعی از نیروهای اجرایی و خادمین افتخاری خود به صورت نظام مند، خدمات و فعالیت های شایان توجهی به منظور تکریم از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حد فاصل پایانه مرزی شهر مهران و شهرهای نجف و کربلا در قالب سرویس پست یافته جهت دریافت مدارک و اشیا گمشده زوار عتبات عالیات ارائه می دهد.

وی گفت: این شرکت در سنوات گذشته نیز در اقدامی کاملا معنوی، فرهنگی و خودجوش توسط مجموعه همکاران شبکه پستی، خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات را در دستور کار خود قرار داده بود.

مدیرکل پست استان ایلام ادامه داد: از ابتدای ماه تاکنون بیش از ۱۲ هزار گذرنامه‌ در سراسر استان توزیع و به دست صاحبان آنها تحویل شده است.

رییس ستاد اربعین پست ایلام تصریح کرد: حمل نذورات هموطنان به موکب های حسینی، ارائه خدمت پست یافته در مسیر راهپیمایی اربعین، انتشار و اطلاع رسانی گسترده طرح چهل لبیک از روز عاشورا تا اربعین در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انجام شده است.

مدیر کل پست استان با اشاره بر اینکه تصمیم گرفته شد تا سامانه پست یافته در ایام اربعین به عموم زائران خدمت‌رسانی کند افزود: اداره کل پست استان نیز با راه اندازی موکب انصارالحسین(ع) مستقر در پایانه مرزی با تلاش های شبانه روزی و اعزام نیروهای ستادی و اجرایی به مرز بین المللی شهر مهران به زائرین برچسب فرم ثبت مشخصات (شامل نام‌ و نام‌خانوادگی، کدملی و شماره موبایل) تحویل می دهد که با چسباندن به کوله و گوشی‌های هوشمند، امکان ثبت و رهگیری آن‌ها در “سامانه پست یافته” برای زائران فراهم می گردد.

غلامی اضافه کرد: این برچسب ها علاوه بر توزیع در پایانه مرز بین المللی شهر مهران در کلیه ادارات، دفاتر و واحدهای پستی نیز توزیع می گردد.

در همین راستا زائرین اربعین حسینی می بایست در صورت پیدا کردن هرگونه مدارک هویتی، کیف پول و … در داخل مرز ایران یا کشور عراق با مراجعه به موکب های پستی که در مرزهای زمینی و خروجی در پایانه مرز مهران پیش‌بینی و دایر گردیده تحویل نمایند.

غلامی یادآور شد: نذر پویش خدمت با حضور داوطلبانه و خودجوش همکاران شبکه پستی در پایگاههای خدمات رسانی و میزهای خدمت دایر شده در طول مسیر پیاده روی اربعین و اجرای طرح ویژه عاشقانه های حسینی از دیگر اقدامات مهم و قابل توجه شرکت ملی پست در همایش بزرگ اربعین حسینی امسال در کشور است.

مدیرکل پست استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: تمام همکاران شرکت پست تا بعد از اربعین خدمات خود را در شهر مهران به زائرین ارائه خواهند داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.