تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

موکب های پالایشگاه گاز ایلام روزانه هفت هزار وعده غذا بین زائران توزیع می کند

موکب های پالایشگاه گاز ایلام روزانه هفت هزار وعده غذا بین زائران توزیع می کند
ایلام - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: روزانه بیش از هفت هزار وعده غذایی توسط موکب های این شرکت بین زائران اربعین در مرز مهران توزیع می شود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایشگاه ایلام، روح اله نوریان روز سه شنبه اظهار داشت: این تعداد غذا در سه وعده صبح، ظهر و عصر در موکب های این پالایشگاه در شهرستان های چوار و ایلام در مسیر رفت تردد زائران توزیع می شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای توزیع ۱۰ هزار وعده در مسیر برگشت زوار نیز انجام شده است، افزود: علاوه بر توزیع سه وعده غذایی، در طول شبانه روز انواع پذیرایی بین زائران توزیع می شود.

نوریان ادامه داد: ایجاد پایگاه بهداشتی و درمانی، استقرار یک دستگاه آمبولانس، ایجاد و تجهیز نمازخانه به متراژ ۱۰۰ متر مربع برای برپایی نماز جماعت و استراحت زائران، اسکان و پذیرایی از زوار از دیگر اقدامات این واحد صنعتی برای خدمات رسانی به زائران بوده است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ارگان‌ها و نهادها خدمت‌رسانی به زائران برای برپایی باشکوه حماسه اربعین حسینی است، اظهار داشت: کمک لجستیکی به قرارگاه اربعین استان ازجمله در اختیار گذاشتن اتوبوس، مینی بوس و سواری و چرثقیل های ۳۵ و ۵۵ تنی وهمچنین آبرسانی به سایر موکب های شهر ایلام و چوار تنها بخشی از اقدامات این شرکت در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین بوده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه با حمایت وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برای خدمت رسانی به زائران، پالایشگاه گاز ایلام نسبت به راه اندازی ۲ موکب در شهرهای ایلام و چوار اقدام کرده است، گفت: از این تعداد موکب، یک مورد آن در ورودی شهر چوار و مورد دوم در کمربندی شرقی شهر ایلام مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین هستند.

نوریان با بیان اینکه در ستاد اربعین استان ایلام، پالایشگاه گاز ایلام بعنوان معین در شهرستان ایلام انتخاب شده است، افزود: در راستای خدمات رسانی حداکثری به زوار اربعین پالایشکاه گاز ایلام علاوه بر ارائه خدمات در شهرستان ایلام نسبت به راه اندازی موکب در شهرستان چوار اقدام نموده است.

نوریان تصریح کرد: موکب این شرکت در کنار خدمت‌رسانی به زائران، اقدامات فرهنگی و آموزشی را به منظور ارتقای ایمنی و سلامت زائران به خصوص محافظت در برابر گرمازدگی و کرونا در دستور کار خود قرار داده‌است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.