تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱

مدیر کل بیمه سلامت ایلام؛

موکب بیمه سلامت ایلام تا خروج کامل زائران از کشور عراق فعال است

موکب بیمه سلامت ایلام تا خروج کامل زائران از کشور عراق فعال است
مدیر کل بیمه سلامت ایلام گفت: موکب بیمه سلامت تا خروج کامل زائران حسینی ار عراق فعال و پذیرای زوار در حوزه بهداشت ودرمان خواهد بود.

 

دکتر نورالدین رحیمی روز یک شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ایستگاه ثابت تندرستی بیمه سلامت مستقر در  کمربند شرقی شهر ایلام در سه نوبت کاری به زائران اربعین خدمات درمانی و پزشکی ارائه می دهند.

وی افزود: این ایستگاه با سه تیم پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری شامل پزشک، پرستار، بهیار، کارشناس دارویی، تزریقات و مسئول شیفت به زائران خدمات درمانی ارائه می دهد.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: تمام خدمات درمانی و دارویی بصورت رایگان در اختیار زائران قرار می گیرد و داروخانه های طرف قرارداد نیز بدون هیچ محدودیتی اقلام دارویی مورد نیاز را در اختیار زائران معرفی شده از این ایستگاه قرار می دهند.

وی ادامه داد: با توجه به گرمی هوا و بازگشت زائران از عتبات عالیات، پیش بینی بیماری های ، گرما زدگی، اسهال، استفراغ و تنفسی بیشتر از سایر بیماریهاست.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به حجم تردد زائران در ایام اربعین و افزایش بیماری، رعایت نکات بهداشتی و شناسایی افراد بیمار برای جلوگیری از انتشار بیماری در مسیر  برگشت ایستگاه های تندرستی و تیم های غربالگری در صورت مشاهده علائم بیماری ، این افراد را به مراکز درمانی انتقال می دهند.

دکتر رحیمی عنوان کرد: موکب بیمه سلامت تا خروج کامل زایران حسینی  جهت خدمات رسانی به فعالیت خود ادامه و پذیرای زوار در حوزه بهداشت ودرمان خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.