تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

اتمام حجت مردم ایلام با اغتشاشگران آشوب طلب و حامیان آنها

اتمام حجت مردم ایلام با اغتشاشگران آشوب طلب و حامیان آنها
ایلام - مردم استان ایلام امروز و در سالگرد رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با تجمع خودجوش بار دیگر خشم و نفرت خود را از اغتشاشگران نشان دادند.

 

نقاط مختلف استان همزمان با سراسر کشور عصر امروز هم شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) بود و در شهر ایلام این اجتماع در میدان ۲۲ بهمن با حضور انبوه جمعیت انقلابی و ولایتمدار برگزار شد.

در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) مردم ایلام با وجود گرمای هوا اما در هسته مرکزی شهر جمع شدند و شعارهایی در مذمت اغتشاشگران و حامیان آنها سردادند و با آشوب طلبان اتمام حجت کوبنده کردند.

مردم خداجوی ایلام امروز هم نظیر هشت سال دفاع مقدس سنگر حمایت از ولی فقیه، دین مبین اسلام و آرمان های ولای نظام را ترک نکردند و خودجوش و جانانه ولایتمداری خود را به ولی امر مسلمین نشان دادند.

آنها با سردادن شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، پشتیبانی و حمایت از رهبر و مقتدایشان و آرمان های انقلاب را اثبات و اعلام کردند و اعلام کگردند صف و نگاه مردم از اغتشاشگران جداست و حمایت قاطع خود از نیروی انتظامی را ابراز داشتند.

مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ‌ بر آل سعود، حسین حسین شعار ماست ، شهادت افتخار ماست، هیات منه ذله، عامل وحدت ما ولایت فقیه است ، باعث عزت ما ولایت فقیه است، الله اکبر، حیدر حیدر، همراه شو برادر با ملت باشکوه ، در برابر دشمنان بِایست به مانند کوه، میکشمش به آتش خصم ستمگرم را هرکه به آتش کشد پرچم کشورم را و فراجای قهرمان تشکر تشکر از جمله شعارهای مردم ایلام در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) بود.

آنها ضمن محکوم کردن اهانت به قران کریم، اماکن مذهبی و مقدس، پرچم مقدس جمهوری، پرچم های عزای امام حسین (ع)، تصاویر شهدا، هتک حرمت بانوان محجبه و شهید یا زخمی کردن نیروهای انتظامی، بسیجی و نظامی خواستار پیگیری و برخورد جدی قوه قضائیه با آشوبگران و لیدرهای داخلی و خارج نشین آنها از جمله سیلبرتی ها و گردانندگان شبکه های ماهواره ای معاند در محاکم قضایی داخلی و بین المللی شدند.

در این اجتماع مردم تصاویری از رهبر انقلاب، شهدای محور مقاومت و دفاع مقدس، پرچم مقدس جمهوری، پرچم های عزا و همچنین شعار نوشته و بنر با محتوای محکومت حرکت اغتشاشگران و حمایت از نیروی انتظامی در دست داشتند.

مرثیه سرایی و عزاداری در سوگ مصیبت رحلت پیامبر و فرزندان گرامی ایشان امام حسن مجتبی و امام رضا (ع)، خواندن دلنوشته توسط یک نوجوان، قرائت بیانیه از دیگر برنامه های این اجتماع بود.
در پایان مردم از میدان ۲۲ بهمن تا در فرمانداری شهر ایلام راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، علاوه بر عامه مردم و هیات های عزاداری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسوولان حضور داشتند.
در دیگر شهرستان های استان برنامه های مشابهی برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.