تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

امام جمعه ایلام:

مقابله با جنگ شناختی دشمنان اولویت امروز متولیان فرهنگی است

مقابله با جنگ شناختی دشمنان اولویت امروز متولیان فرهنگی است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان امروز از حربه جنگ شناختی و ترکیبی برای ضربه زدن به مبانی نظام بهره می گیرند و متولیان فرهنگی باید تبیین این شیوه برای نسل جدید را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در یادواره شهدای فراجا اظهار داشت: شهادت مرگ تاجرانه است که نصیب بندگان بااخلاص خداوند متعال می شود، شهیدان رضا و بهشت الهی را دیده و آنرا با کمال میل در آغوش می گیرند.

وی با بیان اینکه وقتی انسان توفیق پیدا می کند به عنوان مجاهد فی سبیل الله باشد، بالاترین نعمت و افتخار نصیب وی شده است، افزود: لحظاتی که شهید به شهادت می رسد، مانند کسی است که در هوای گرم شربت خنک می نوشد ، چراکه عروج معنوی و لذت معنوی و جایگاه عالی خداوند برای شهدا تعیین شده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز هجمه همه جانبه دنیای استکبار علیه ایران اسلامی نشان از تاثیرگذاری نظام بر معاملات بین المللی و جهانی را می رساند و به همین دلیل در پی خاموش کردن چشمه همیشه جوشان شهادت در بین نسل جدید هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار به اغتشاشات کور روز های اخیر پرداخت و گفت: این تحرکات مذبوحانه ایادی دشمن راه به جایی نخواهد برد، اقتدار جمهوری اسلامی آنقدر است که آمریکا قدرت رویارویی با آنرا ندارد.

وی یادآور شد: ولی در جنگ نرم ، شناختی و ترکیبی در صدد ضربه زدن به افکار و اعتقادات جوانان و نوجوانان است که بعید با تولید محتوا و جهاد تبیین واقعیت ها را بسان کنیم، چراکه دشمن واقعیت ها را وارونه جلوه می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار داشت: دنیا محل گذر است، حوادثی که در کشور رخ می دهد طبیعی است، اما این امتحان الهی است، این هجمه علیه ارزش های ما نشان می دهد دشمنان چشم بالندگی کشور را ندارند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: در جنگ شناختی و جهاد تبیین باید به وظایف خود عمل کنیم و به جوانان آگاهی دهیم.

وی با یادآوری اینکه خون شهدا محافظ کشور است، افزود: با وجود مقام معظم رهبری و شهدای عزیز و خانواده شهدا، دشمن راه به جایی نخواهد برد و انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه می دهد.

وی اضافه کرد: در جهاد تبیین، خانواده شهدا بابد پیشگام باشند ‌و جوانان را از فریب دشمنان آگاه کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.