تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۴۱

مدیرکل راه و شهرسازی اعلام کرد:

تایید نهایی ۶ هزار و ۷۶۳ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در ایلام

تایید نهایی ۶ هزار و ۷۶۳ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در ایلام
ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تاکنون ۶ هزار و ۷۶۳ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در این استان تایید نهایی شده‌اند.

عبدالله بهادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: برنامه تولید مسکن در چشم انداز چهار ساله استان ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد تعریف شده که احداث ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد از این میزان به طور مستقیم توسط راه و شهرسازی استان به انجام می رسد و مابقی آن از طریق تولید مسکن در محلات هدف (بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی) ، مسکن روستایی، مسکن استیجاری و تولید مسکن بخش خصوصی احداث خواهد شد.

وی افزود: تاکنون هفت هزار و ۵۶۲ متقاضی برای نهضت ملی مسکن استان تایید اولیه شده که از این تعداد ۶ هزار و ۷۶۳ نفر تأیید نهایی شده اند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، در حال حاضر ۲ هزار و ۵۴۶ متقاضی ۴۰ میلیون تومان سهم آورده اولیه خود را واریز و پروژه به آنها تخصیص داده شده است، علاوه بر اقدامات فوق تاکنون تفاهمنامه با سپاه پاسداران استان ، بنیاد شهید و بهزیستی برای احداث مسکن منعقد شده است.

بهادری با اشاره به اینکه اکثر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن مربوط به مرکز استان هستند، گفت: با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و به کارگیری فناوری های نوین هم اکنون در پروژه ۶۳۰ واحدی ماهور شهر ایلام سرعت عمل در احداث در حال رکورد زدن است

وی بیان کرد: تاکنون اسکلت ۲ بلوک پروژه ماهور شهر ایلام به طور کامل اجرا شده و مابقی پروژه ها نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.