کد خبر : 76339
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

رفع محرومیت‌های اجتماعی از خدمات ماندگار ستاد اجرایی امام (ره) است

رفع محرومیت‌های اجتماعی از خدمات ماندگار ستاد اجرایی امام (ره) است
ایلام - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکنون نقش مهمی در رفع محرومیت‌های مناطق کمتر توسعه یافته و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان این استان ایفا کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، اظهار داشت: ستاد اجرایی به خوبی، مردمی و بسیار ارزشمند در ایام اربعین مرز مهران پای کار بود و به معنای واقعی کلمه جهادی ارائه خدمت می کرد.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی استان تاثیرگذار و مردم محور ماموریت های خود را انجام می دهد، افزود: ایام اربعین امسال در زمینه اسکان زائران و مجهز کردن استراحتگاه ها به سیستم های خنک کننده بی نظیر عمل کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بیان کرد: حضور به موقع امکانات و نظارت بر عملکرد و کارکرد خدمات دهی بسیار عالی بود و هماهنگی درون مجموعه ای بسیار عالی داشت که باید مورد الگوی مدیران و دستگاه ها قرار گیرد.

چراغی پور با تاکید بر اینکه خدمات رسانی ستاد اجرایی شبانه روزی بود و در زمینه توزیع به موقع آب و غذا در موکب بسیار مطلوب عمل کرد، ادامه داد: حمایت آب و غذا از موکب های سایر دستگاه ها و پای کار بودن تا آخرین زائر برگشتی از اربعین از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در همه زمینه ها پیش قدم در توسعه استان است، خاطرنشان کرد: اربعین امسال بهترین و بیشترین خدمات توسط ستاد اجرایی استان به زائران اربعین مرز مهران ارائه شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، نصب آبسردکن در مسیر تردد زائران و تاثیر بسزایی آن در ایجاد رفاه حال زائران با توجه به شدت گرما در مرز مهران از دیگر اقدامات ارزشمند ستاد اجرایی در اربعین امسال بیان کرد.

وی با تاکید بر اینکه در اربعین مرز مهران هرجا خلعی در اربعین به وجود می امد بلافاصله ستاد اجرایی با تمام توان و با روحیه جهادی ورود می کرد و رفع مشکل صورت می داد، گفت: ستاد اجرایی تا پنج روز بعد از اربعین پای کار بود و رسالت خود را به خوبی انجام داد.

چراغی پور با بیان اینکه ستاد اجرایی در استان پیش قراول و پابه رکاب در همه زمینه ها است، افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان در زمینه خدمات رسانی به مناطق محروم، حاشیه شهر، روستایی، مرزی، ساخت منازل محرومان، توزیع پی در پی بسته های معیشتی در بین نیازمندان به خوبی عمل می کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام نیز در این دیدار گفت: ستاد اجرایی خدمت به زائران امام حسین و مردم را وظیفه خود می دانید و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

محمد زارع افزود: هر آنچه در توان داشتیم در اربعین گذاشتیم و خوشبختانه توانستیم نمره قابل قبولی در زمینه خدمات رسانی به زائران از مردم بگیریم و رضایت مردم و زائران عزیز بزرگترین سرمایه برای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، است.

وی یادآور شد: هر دستگاه و مدیری به مردم خدمت صادقانه ارائه کند قطعا مردم قدردان آن خواهند بود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام با تاکید بر اینکه پایه و سنگ بنای کشور بر اساس مکتب حسینی شکل گرفته لذا هیچ دشمن متخاصمی نمیتواند بر این اراده الهی قلبه کند، تصریح کرد: مردم ایلام لایق بهترین خدمت هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.