تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

ایلام نیازمند برپایی نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان است

ایلام نیازمند برپایی نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان است
ایلام - بازرس کل ایلام با اشاره به اهمیت توجه به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به‌منظور تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال آفرین گفت: شرکت های دانش بنیان استان توانمندی ها و محصولات خود را در قالب نمایشگاه عرضه کنند.

 

مهدی اصلانی کرچی اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان به علت دارا بودن واحدهای تحقیق و توسعه در صورت حمایت می‌توانند بسیاری از مشکلات صنایع و ارگان‌ها را مرتفع ساخته و نقش ارزنده‌ای در توسعه و پیشرفت کشور داشته باشند.

وی افزود: باید تلاش کنیم با همدلی در راستای کیفیت محصولات مرتبط با حوزه نفت و گاز با تکیه بر شرکت های دانش بنیان به جلو حرکت و درصدد رفع موانع برآییم.

بازرس کل استان ایلام تاکید کرد: همه ما به دنبال این‌ مهم هستیم که محصولاتی تولید شود قابلیت فروش و صادرات را داشته و مشتری جذب کنند، ممکن است شرکتی محصولی را تولید کند اما روی دست خودش بماند.

اصلانی کرچی بیان کرد: از طرفی دیگر شرکت هایی هستند که نیاز خود مانند قطعات کالا و خدمات فنی مهندسی را از خارج از کشور تامین می کنند ، درصدد هستیم فضای تبادل اطلاعاتی شکل بگیرد تا شرکت های دانش بنیان که قابلیت هایی دارند، به صورت مکتوب و گزارش از طریق خود دستگاه ها در سایت ها توانایی های خود را عرضه کنند.

وی خواستار برپایی دستاورد نمایشگاه شرکت های دانش بنیان در استان شد و ادامه داد: شرکت هایی در ایلام وجود دارد که دارای توانمندی ها و محصولاتی هستند و باید در قالب یک‌ نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گیرد تا مردم بدانند و ببینند چه کارهایی در حال انجام است و این مهم در واقع همان جهاد تبیین است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.