تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

استاندار ایلام: دستگاه ها در مبارزه با مواد مخدر قاطعانه ورود کنند

استاندار ایلام: دستگاه ها در مبارزه با مواد مخدر قاطعانه ورود کنند
ایلام - استاندار ایلام با قدردانی از همه دستگاه های اجرایی مرتبط برای مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر به ویژه مجموعه های نیروی انتظامی و بهزیستی، گفت: همه دستگاه ها باید در این راستا با قاطعیت عمل کنند.

 

حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان با قدردانی از همه مجموعه هایی که به صورت شبانه روز برای مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند، اظهار کرد: چهار هزار نفر در سراسر کشور تاکنون در راستای مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن به شهادت رسیده اند.

وی افزود: ایلام حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و باید جزو استان هایی در کشور باشد که کمترین آسیب اجتماعی و معتاد متجاهر را داشته باشد.

استاندار ایلام همچنین از همراهی رسانه های استان در موضوع مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: رسانه های نقش مهمی در تامین نظم و امنیت داشته اند.

بهرام نیا تاکید کرد: در موضوع مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان با قاطعیت عمل می کنیم و همواره تلاش این است که محیطی امن و بدون مخاطره برای شهروندان مهیا شود.

وی ادامه داد: در نشست بعدی شورای مبارزه با مواد مخدر استان گزارش عملکرد های دستگاه های مرتبط در مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر ارائه و میزان مشارکت و همراهی هر دستگاه اجرایی مشخص شود.

استاندار ایلام بیان کرد: در جامعه هر مدیر یک وظیفه قانونی و تکلیفی و یک وظیفه اخلاقی دارد که به طور قطع اگر این دو مولفه به عنوان یک راهبرد مد نظر قرار گیرد، خود مدیر و جامعه سعادتمند خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: شهروندان، یک جامعه سالم نیاز دارند و به همین نسبت دولت برای ایجاد محیطی امن و سالم نیز وظیفه دارد.

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این نشست گفت: نرخ شیوع اعتیاد در کشور ۱۱,۲ درصد است که در استان ایلام این مقدار ۴,۶ درصد بوده و با نسبت سایر استان ها شرایط بسیار بهتری داریم.

حسین نورعلیوند افزود: استان ایلام در بین استان های کشور رتبه سی ام را در شیوع اعتیاد در اختیار دارد.

وی یادآور شد: ۵۳۴ معتاد متجاهر از ابتدای امسال تاکنون در استان ساماندهی شده اند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایلام نیز از دستگیری ۳۰۰ معتاد به مواد مخدر در سطح استان خبر داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.