تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

۴۲ بیمار ایلامی توسط پزشکان موسسه محکم رایگان جراحی شدند

۴۲ بیمار ایلامی توسط پزشکان موسسه محکم رایگان جراحی شدند
ایلام - مدیر اجرایی موسسه محکم شعبه استان ایلام گفت: افزون بر ۲۰۰ نفر از بیماران با ناهنجاری های مادرزادی در طول سه روز استقرار تیم پزشکی موسسه محکم (حمایت از کودکان و بیماران با ناهنجاری های مادرزادی) ویزیت شدند که ۴۲ نفر جراحی شدند.

دکتر جمیل صادقی فر روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از مجموع ۸۰ نفر از این افرادی که نیازمند عمل جراحی بودند برای ۴۲ عمل جراحی صورت گرفت.

وی افزود: همچنین ۱۱ نفر از این بیماران با توجه به نوع عملشان، در مدت یک ماه آینده برای عمل جراحی به تهران معرفی و با هزینه موسسه محکم جراحی می شوند.

صادقی فر ادامه داد: سایر بیماران نیازمند عمل جراحی که در این سفر موسسه به دلایلی چون ابتلا به سرماخوردگی، کرونا، طولانی بودن عمل و عوامل دیگر، شرایط عمل نداشتند به دور بعد سفر تیم محکم موکول شد.

وی یادآور شد: به طور قطع در دور بعدی سفر تیم پزشکی موسسه محکم علاوه بر این ببماران پشت نوبت عمل، بیماران جدید دیگری با ناهنجاری های قطعی مادرزادی به این فهرست اضافه خواهد شد.

صادقی فر تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با فراهم ساختن بسترهای لازم و مورد نیاز برای این تیم، زمینه حضور آنها در استان فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، تاکنون موسسه محکم تاکنون ۵۸۰ بیمار دارای ناهنجاری های مادرزادی را در داخل استان ایلام یا با ارجاع به تهران و با هزینه خود موسسه تحت درمان عمل جراحی رایگان قرار داده است.

بیماران دارای ناهنجاری های مادرزادی برای بهره مندی از خدمات این موسسه می توانند به دفتر این موسسه واقع در خیابان سعدی شمالی، نرسیده به میدان خیام، خانه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، طبقه دوم، سرای ثمن های سلامت استان ایلام مراجعه کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.