تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

استاندار ایلام: ورزش یک عامل حیاتی در سبد روزانه خانواده هاست

استاندار ایلام: ورزش یک عامل حیاتی در سبد روزانه خانواده هاست
ایلام - استاندار ایلام با تاکید بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ ورزش در سطح خانواده ها گفت: ورزش یک عامل حیاتی در سبد روزانه خانواده هاست.

حسن بهرام نیا روز شنبه در همایش ورزش صبحگاهی به بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: ورزش بعنوان یک ضرورت باید در سبد زندگی مردم باشد تا همواره سلامت و تندرست باشند.

وی با اشاره به اینکه ورزش موجب نشاط سلامتی و موجب رهایی انسان از سستی شده و سلامتی را به دنبال دارد، اضافه کرد: اگر می خواهیم یک انسان مفید و تاثیرگذار در جامعه باشیم باید ورزش را همواره در دستور کار و برنامه های خود قرار دهیم.

استاندار ایلام با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت ورزش، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمومدند: «اگر بخواهیم جسم را به قدرت، زیبایی، بروز قدرت و استعدادهای گوناگون برسانیم باید ورزش کنیم».

بهرام‌نیا افزود: امام خمینی (ره) نیز فرموندند «من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم».

وی تاکید کرد: عقل سالم در بدن سالم است و برای داشتن یک مدیریت خوب و اثرگذار در جامعه باید ورزش جزو برنامه کاری مدیران باشد.

استاندار ایلام با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان، مدیران کل استان و دست اندارکاران این برنامه، گفت: این برنامه بصورت نمادین بود که استمرار خواهد داشت.

وی افزود: ورزش از زمان ایران باستان شکل گرفته و در سبد زندگی خانوارها قرار گرفته است و انشالله این حرکت در طول هفته در دستور کار ما و نصب العین همه مدیران باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.