تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز زیرساخت های فرهنگی ایلام

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز زیرساخت های فرهنگی ایلام
ایلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به رشد قابل قبول اعتبارات فرهنگی این اداره کل در سال جاری گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز زیرساخت های فرهنگی و هنری این استان اختصاص یافته است.

علی هوشمند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: رشد و اختصاص اعتبارات زیرساخت های فرهنگی استان سال جاری در حالی انجام شد که اعتبار برخی از این حوزه ها در سال گذشته صفر بوده است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری این اداره کل در مرکز استان، یادآور شد: مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام یکی از مراکز مهم مورد استفاده هنرمندان و اقشار مختلف مردم در طول سال است و این در حالی است که سال گذشته هیچگونه اعتباری به این مرکز اختصاص نیافته بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه ۱۰ میلیارد ریال نیز برای توسعه و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی مهران اختصاص یافته است، یادآور شد: اعتبار اختصاص یافته به این مرکز در سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

هوشمند از اختصاص چهار میلیارد ریال برای تقویت و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری دره شهر خبر داد و گفت: ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز برای تعمیر ، تجهیز مراکز و مجتمع های فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی در شهرستان های مختلف این استان اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: برای تعمیر ، تجهیز ساختمان های اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اضافه کرد: همچنین از برنامه ریزی این اداره کل برای اجرای برنامه های نشاط آور در سطح استان خبر داد و تاکید کرد: این برنامه ها در مناسبت های مختلف با محورهایی نظیر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جوانی جمعیت در مناطق مختلف به ویژه مناطق حاشیه و آسیب پذیر استان برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.