تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

فرمانده نیروی زمینی: ارتش برای مقابله با هرگونه تجاوز و ناامنی آمادگی دارد

فرمانده نیروی زمینی: ارتش برای مقابله با هرگونه تجاوز و ناامنی آمادگی دارد
تربت‌حیدریه - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور و حراست از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هدف اصلی است و در مقابل هرگونه تجاوز و ناامنی برای تضعیف یکپارچگی می‌ایستیم.

 

امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از مجتمع مسکونی ۴۸ واحدی “مهر ولایت ۱” متعلق به نیروی زمینی ارتش در تربت‌حیدریه اظهار داشت: برای دفاع از کیان و ناموس کشور و مقابله با هرگونه ناامنی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی با یادآوری پیشرفت ارتش در ابعاد مختلف و روزآمدی این نهاد تصریح کرد: خوشبختانه یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۲۳ رسته توانسته‌اند به خودکفایی و بازدارندگی لازم دست یابند و اکنون در بهترین سطح آمادگی رزمی در کلاس جهانی قرار داریم.

وی اظهار داشت: از نگاه مرزداران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور و حراست از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هدف اصلی و نخستین نشانگاه است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه بر افزایش منزلت اجتماعی نیروهای ارتش تاکید و بیان کرد: مقرر شده از انتهای سال آینده هر کدام از کارکنان این نهاد که به افتخار بازنشستگی نایل شوند، باید حتما دارای منزل شخصی باشند.

همچنین فرمانده مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید “محمدجعفر نصر اصفهانی” ارتش جمهوری اسلامی مستقر در تربت‌حیدریه گفت: برای ساخت پروژه ۴۸ واحدی این شهرستان ۲۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده‌ است.

سرهنگ ستاد بختیار کرمی‌نیا افزود: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۲۰ مترمربع و زیربنای ۲ هزار و ۴۴۵ مترمربع ساخته شده و هر واحد مسکونی آن ۷۵ متر مربع است.

وی اضافه کرد: مجتمع مسکونی ۲۸۸ واحدی مهر ولایت ۲ تربت حیدریه نیز در مرحله تجهیز کارگاه است و عملیات اجرایی ساخت آن از ماه آینده آغاز خواهد شد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد مقدس قرار دارد و یگان های مختلف زمینی، توپخانه و موشکی ارتش و سپاه مستقر در این شهرستان وظیفه حراست بخشی از مرزهای شرقی کشور را بر عهده دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.