تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل جدید راه مبارزه با توطئه های دشمنان است

معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل جدید راه مبارزه با توطئه های دشمنان است
ایلام - رییس دادگستری ایلام گفت: انقلاب اسلامی در مسیر پیچ و خم رشد و تعالی خود دشمنان قسم خورده زیادی دارد و معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین راه های خنثی سازی هجمه ها و توطئه دشمنان است.

عمران علیمحمدی عصر شنبه در گردهمایی هیات رییسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام اظهار داشت: دفاع مشروع از مطالبات با اغتشاشگری و آشوب افکنی فرق دارد و در ناامنی های اخیر امپراطوری برزگ رسانه ای با تمام قوای خبری و تبلیغاتی خود به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی، اطلاعات و دستگاه قضا با کرامت و احترام با زندانیان و بازداشت شدگان برخورد کردند، تاکید کرد: اما دستگاه قضا با خاطیان مجرم که موجب هنجارشکنی شدند برحسب قانون برخورد می کند و خسارت های وارده از آنها اخذ می شود.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام هم گفت: تبدیل تهدید به فرصت از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس بود که اغتشاشات اخیر نیز از یک مشکل و چالش مهم به فرصتی ارزنده برای کشور تبدیل شد.

سرهنگ قدرت اله کریمیان افزود: تعامل نزدیک بین دستگاه های قضایی، نظامی و امنیتی باعث مدیریت اغتشاشات و شناسایی افراد لیدر و مرتبط با سرویس های جاسوسی معاند در استان شد.

وی ادامه داد: مماشات و صبر استراتژیک مسوولان نظام به ویژه دستگاه های قضایی، امنیتی و نظامی با اغتشاشگران اهداف شوم و هجمه های دشمنان را خنثی کرد، چرا که هدف جبهه معاند تحریک نیروی انتظامی و سوق دادن آشوب ها به سمت درگیری های مسلحانه و کشته سازی بود.

کریمیان تاکید کرد: سیلی خوردگان و زخم دیده ها از انقلاب اسلامی در راهنمایی پرشور سیزدهم آبان ماه بار دیگر از مردم انقلابی سیلی خوردند.

وی یادآور شد: سیلی دیگر رونمایی از نسل جدید و پیشرفته موشک های سپاه بود که صدای دشمنان را خفه کرد و بعد از تهدیدها و هجمه های گسترده دشمن، رونمایی از این موشک پیشرفته به آرامش روانی مردم و جامعه کمک کرد.

کریمیان اضافه کرد: جهاد تبیین یکی از مهمترین راه های روشنگری در حوزه های محتلف برای اقناع سازی جامعه است که باید به هنگام و به اندازه باشد و در طی روزهای اخیر برگزاری یادواره شهدای ایل خزل که فضای جامعه را شهدایی کرد، نمونه بارز جهاد تبیین به موقع و اندازه بود.

وی افزود: روایتگری اول حوادث باید با رسانه های داخلی متعهد باشد تا رسانه های معاند نتوانند خط فکری جامعه را با روایتگری های اول به دست گیرند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تاکید کرد: علاوه بر آحاد مردم، مسوولان و مدیران در هر سمت و دستگاهی نیز نیازمند جهاد تبیین هستند.

به گزارش ایرنا، این شورا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار و تعدادی از مدیران عضو شورا برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.