تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۹

تیشه‌گران:

مجلس از رای اعتماد به سجادی پشیمان نمی‌شود

مجلس از رای اعتماد به سجادی پشیمان نمی‌شود
تهران - رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان از انتخاب یک مدیرمتخصص ورزشی برای تصدی وزارت و ورزش و جوانان از رییس جمهوری قدردانی کرد و گفت: نمایندگان مجلس از دادن رای اعتماد به سجادی پشیمان نخواهند شد.

 

«مهران تیشه‌گران» روز چهارشنبه در گفت و گو با ما با بیان اینکه سجادی یک فرد تمام عیار ورزشی است افزود: آیت الله رییسی، رییس جمهوری به وعده انتخاباتی خود عمل کرد و حمید سجادی را برای قرار گرفتن در راس جامعه ورزش کشور معرفی کرد. وی نه تنها از خانواده ورزشی است، بلکه المپین و قهرمان ورزشی بوده و سرد و گرم ورزش کشور را چشیده و جدای از مباحث ورزشی و آشنایی با جزیی‌ترن بخش‌های این حوزه، نیروی انسانی این بخش را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند از توانمندی آنان نهایت استفاده را در توسعه ورزش ببرد.

وی اظهار داشت: پس از انقلاب این نخستین بار است که یک شخص کاملا ورزشی برای مدیریت ورزش کشور انتخاب شده است و ریاست جمهوری ثابت کرد که میانه خوبی با ورزش دارد و می‌داند که توسعه این بخش به چه ابزاری نیاز دارد. سجادی فردی است که می‌تواند جامعه ورزشی کشور را به سمت امید برده و منشا تحولات خوب و بزرگی باشد.

تیشه‌گران گفت: سجادی برنامه‌های خوبی از نظر ساختاری و توسعه‌ای برای ورزش دارد که کاربردی است و می‌تواند در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کشور موثر باشد. نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی سهم مهمی در ورزش و توسعه آن در کشور دارند و باید به فردی رای دهند که از بدنه و جامعه ورزش کشور باشد.

تیشه‌گران که خود در رشته‌های دوومیدانی و تنیس روی میز فعالیت داشته است، تصریح کرد: سجادی در کمیسیون‌های مختلف مجلس، به ویژه کمیسیون فرهنگی صحبت کرده و اعضا کمیسون فرهنگی ایراداتی به برنامه‌های وی داشتند، اما امیدواریم  طوری نشود که همچون دوره‌های قبلی در نهایت یک فرد غیر ورزشی در راس ورزش کشور قرار گیرد. انتظار مردم این است که شخصی سکاندار ورزش کشور شود که ورزش را لمس کرده و سیاسی نباشد.

رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: شناخت خوبی از توانایی و روحیات «حمید سجادی» دارم و می‌دانم هرگز به دنبال مسایل سیاسی نبوده  و ورزش مهم‌ترین دغدغه او است. امیدوارم سجادی با رای بالا وارد وزارت ورزش و جوانان شود و تحول خوبی در این عرصه ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: سجادی سال‌ها در دانشگاه فعالیت کرده و در حوزه‌های ورزشی کارهای پژوهشی زیادی انجام داده است و در صورتی که بتواند رای اعتماد مجلس را کسب کند در کمترین زمان با شناختی که از نیروهای متخصص ورزشی دارد، برترین افراد را برای مدیریت بهتر ورزش کشور به کار خواهد گرفت.

تیشه‌گران یادآور شد: نمایندگان مجلس از دادن رای اعتماد به سجادی پشیمان نخواهند شد. او فردی فنی و ورزشی است و به عنوان معاونت ورزشی سازمان وقت تربیت بدنی کارهای خوبی انجام داده است و به طور قطع برای معاونت‌های مختلف وزارت ورزش، نفرات توانمند و کاربلدی را انتخاب خواهد کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.