تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

معاون عمرانی استاندار: سرطاف به شهر ایلام ملحق می‌شود

معاون عمرانی استاندار: سرطاف به شهر ایلام ملحق می‌شود
ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه مهمترین هدف الحاق محدوده‌ها به روستا، جلوگیری از پرداخت هزینه های زیاد توسط متقاضیان برای تهیه زمین مسکونی است، گفت: شهرک شهید کشوری (سرطاف) بزودی به شهر ایلام ملحق می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری، سعید هُژبری روز سه شنبه در نشست بررسی الحاق محدوده شهرک شهید کشوری (سرطاف) اظهار کرد: هیچکس نمی‌تواند مانع حرکت قطار توسعه شود زیرا هر جا مدل توسعه را اجرا نکردیم، موجب ساخت و سازهای غیرمجاز شده و در طرح‌های توسعه روستایی باید گذربندی، عدالت، کاربری‌ها، خدمات و … را در نظر بگیریم.

وی هدف از اجرای طرح های هادی را توسعه عمران و اجرای عدالت در روستاها عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف الحاق محدوده به روستاها این است که متقاضیان برای تهیه زمین مسکونی، هزینه‌های گزاف پرداخت نکنند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه شهرک شهید کشوری در فاصله‌ هفت کیلومتری شهر ایلام قرار گرفته، پذیرای بیش از هفت هزار نفر از جمعیت شهری است و در برنامه‌ پیشنهادی الحاق محدوده به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که پس از الحاق این شهرک به شهر ایلام با کمبود سرانه‌های ورزشی و آموزشی مواجه نشویم.

هژبری با بیان اینکه باید تلاش خود را برای ارائه خدمات به مردم به کار بگیریم، تأکید کرد: تدارک فضای سبز، فضای آموزشی و ورزشی، مراکز درمانی و دیگر موارد از الزاماتی است که در بازنگری طرح این شهرک باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه شهرک در آینده به شهر ایلام الحاق می‌شود، از همین الان وظیفه داریم که خدمات شهر را در آن ارائه دهیم تا در صورت الحاق، به حاشیه و سکونتگاه غیر رسمی تبدیل نشود و باید کمک کنیم که طرح توسعه این شهرک تا ۱۰ سال آینده پاسخگوی نیازها باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.