تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۵۶

سردار شاکرمی: بسیج حاصل نگاه ژرف امام برای دفاع از فتنه های امروز است

سردار شاکرمی: بسیج حاصل نگاه ژرف امام برای دفاع از فتنه های امروز است
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: امام راحل با نگاه و تفکر جسورانه خود برای تشکیل بسیج آماج فتنه های امروز دشمنان این مملکت را پیش بینی کردند.

سردار جمال شاکرمی روز سه شنبه در همایش پیشگامان رهایی سربازان ولایت که با حضور بسیجیان طلبه و دانشجو و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یک مکتب امیدآفرین و تعالی بخش و برگرفته از فرهنگ عاشورا است و همواره برای تقابل با دشمن به صحنه نبرد دفاعی و فرهنگی می آید.

وی افزود: بسیج حاصل تفکر امام راحل بود اما رهبری نیز همان راه با درایت امام را ادامه داده و شعاع نورانی بسیج را در همه عرصه های مختلف گسترانده است.

شاکرمی با بیان اینکه رسالت ما سنگین تر از دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: اکنون کشور به مصاف دشمنی با جنگ ترکیبی و نامتقارن آمده که همه جانبه تمام عرصه های علمی، نظامی، دینی، ارزش ها و هویت ما را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: ظرفیت مردمی بسیج همه عرصه های کشور را شناخته است و بسیجیان باید جوانان غیر بسیجی یا افراد فریب خورده را جذب خود کنند.

شاکرمی با بیان اینکه بسیجیان باید در همه ابعاد حضور داشته باشند، گفت: بسیج با خدمت گذاری بی منت و خودجوش خود بر دلها سروری می کند و بسیجیان پاسداران واقعی انقلاب اسلامی و ارزش های نظام هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.