تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷

اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی ایلام از طریق بانک توسعه تعاون

اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی ایلام از طریق بانک توسعه تعاون
ایلام - سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام از انعقاد قرارداد با بانک توسعه تعاون استان برای اعطای تسهیلات تلفیقی به واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش ایرنا، «علی نادری» روز دوشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: این قرارداد در راستای حمایت از تولید و اشتغال پایدار با نگاه حمایتی به صنایع کوچک و متوسط و به منظور تامین سرمایه ثابت (بازسازی، نوسازی و باز فعالسازی واحدهای راکد) و سرمایه در گردش واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شد.

وی با اشاره به وجوه موضوع این قرارداد به مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال، افزود: اعطای تسهیلات تلفیقی از محل اعتبارات واگذارنده اعتبار و منابع داخلی بانک پرداخت خواهد شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام بیان کرد: پرداخت تسهیلات شامل واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده‌ فعال و راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان می‌شود که درخواست آنان در کارگروه ارزیابی این شرکت مورد تایید قرار گیرد.

نادری بیان کرد: صنایع مرتبط با شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کارهایی که در صورت راه‌اندازی اشتغال بالایی را ایجاد کنند، در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارند.
وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی که تقاضا برای محصولات و یا خدمات آنان وجود دارد و یا واحدهایی که تولیدات آنان قابلیت بیشتری برای صادرات دارند و هم‌چنین واحدهایی که در تکمیل زنجیره‌ تأمین بوده و یا جزو ذینفعان خوشه‌های صنعتی کسب و کار هستند می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های قانون رفع موانع تولید واحدهای صنعتی نیمه فعال و یا غیرفعال که بر اثر مشکلات اقتصادی نتوانسته اند ادامه فعالیت دهند را احیاء و به چرخه تولید بازگردانیم.

به گزارش ایرنا، ایجاد شهرک های صنعتی در ایلام از سال ۷۰ آغاز شده و هم اکنون دارای هفت ناحیه صنعتی و هفت شهرک صنعتی در سطح استان هستیم./ ایرنا

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.