تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام:

کودکان آینده این سرزمین هستند/ فرهنگ بهینه از کودکی باید آموزش داده شود

کودکان آینده این سرزمین هستند/ فرهنگ بهینه از کودکی باید آموزش داده شود
نگاه اقتصاد

 

ولی الله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون آموزش و پرورش ایلام به اهمیت فرهنگ‌سازی و آموزش کودکان به عنوان آینده سازان سرزمین اسلامی مان اشاره کرد و گفت: کودکان با آموزش درست می توانند انرژی را برای آینده خود پس انداز کنند.

 

وی افزود: در استان ایلام شدت مصرف انرژی نسبت به استان های دیگر اندکی بیشتر است و این بررسی نشان می دهد ظرفیت مناسبی برای کاهش مصرف در استان وجود دارد.

 

ناصری ادامه داد: انرژی در ایران بالاترین یارانه را به خود اختصاص می دهد و همین امر باعث شده تا رفتار مصرفی نسبت به دیگر نقاط دنیا متفاوت باشد.

 

ناصری بیان کرد: می بایست تلاش کنیم تا مردم مصرف بهینه را به عنوان رفتار ارزشی تلقی کنند.

 

ناصری تصریح کرد: آموزش در حوزه انرژی در سالیان اخیر به عنوان یک ضرورت مهم تلقی می شود چرا که منابع تأمین انرژی نامحدود نیست.

 

وی اظهار داشت: کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش از بزرگترین ظرفیت آموزشی بهره مند و این توان می تواند تغییر نگرش جامعه به سوی رفتار مصرف بهینه را تضمین کند.

 

امیدی معاون آموزش و پرورش ایلام گفت: در ایلام ۳۰۰ مکان آموزشی وجود دارد و در این اماکن ۱۶ هزار شعله لامپ وجود دارد که این ظرفیت مناسبی برای مدیریت مصرف در بخش آموزش و پرورش است.

 

رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز به ظرفیت هنر به عنوان زبان لطیف انتقال پیام و مفاهیم اشاره کرد و اظهار داشت: کانون در حوزه های نمایش عروسکی، برگزاری جشنواره های هنری و طرح همیار برق در کنار صنعت برق استان خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.