تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

قرارگاه زمستانی حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام شروع به کار کرد

قرارگاه زمستانی حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام شروع به کار کرد
ایلام - طرح راهداری زمستانه از امروز (چهارشنبه) با انجام رزمایش ترافیکی در سطح استان آغاز و با همکاری دستگاه های خدمات رسان تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام روز چهارشنبه در این آیین اظهار داشت: پلیس راه یکی از دستگاه‌های مهم خدمات رسان در جاده هاست که در طول سال همکاری و تعامل خوبی برای خدمات رسانی به مردم بویژه در قالب طرح زمستانی دارد.
سید زاهدین چشمه خاور با اشاره به همکاری دستگاه‌های امدادی و مدیران آنها در کنار نیروهای راهداری عنوان کرد: ۳۲ گروه تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۲۲۹ دستگاه ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در اجرای رزمایش ترافیکی زمستانی به مردم خدمات رسانی می‌کنند.
وی با بیان اینکه ۱۳ راهدارخانه در استان فعال است، یادآور شد: پیش بینی و آماده کردن راهدارخانه ها، تجهیزات و ماشین آلات، نیروها و مواد و مصالح مصرفی برای انجام عملیات راهداری زمستانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، این آماده سازی در قالب تعمیر، راه اندازی ماشین آلات راهداری زمستانی و بهسازی راهدارخانه ها صورت گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: تمام تلاش مان را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و شرایط سخت زمستانی، با بکارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات بتوانیم خدمات مطلوبی به کاربران جاده ای ارایه کنیم.
مشارکت ۳۲ گشت پلیس راه در مانور طرح زمستانی ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این آیین از مشارکت ۳۲ گشت پلیس راه در محورهای مواصلاتی و گردنه کوهستانی استان خبر داد و گفت: سایر دستگاه های خدمت رسان نظیر راهداری، اورژانس و هلال احمر یاور پلیس برای خدمت رسانی به مردم در جاده ها هستند.
سردار دلاور القاصی مهر بیان کرد: این طرح با هدف ارتقاء ضریب ایمنی و امنیت جاده ها و حضور دستگاه های خدمات رسان و همار کردن دستگاه ها با پلیس و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
وی تاکید کرد: در این طرح علاوه بر وظایفی که برای یگان های امدادرسان و خدمات رسان اندیشیده شده است، پلیس راه استان نیز با ۳۲ گشت در محورهای مواصلاتی و گردنه های برفگیر و محورهای کوهستانی به صورت شبانه روزی با سایر دستگاه ها حضور دارند و علاوه بر خدمات رسانی با کسانیکه مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند، برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: همشهریان ایلامی چنانچه در ایام زمستان مجبور به سفر شدند از ایمنی خودرو اعم از گرمایشی، برف پاک کن سیستم های ایمنی خودرو، سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.
طرح رزمایش ترافیکی زمستانی در سراسر کشور تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.
رزمایش طرح زمستانی یگان‌های امدادی استان ایلام با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و مدیران دستگاه های مرتبط با این رزمایش از جمله پلیس راه، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.