تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

اصفهان، رکورددار بیشترین تاخیر بررسی مجوزهای کسب و کار/ ثبت کمترین تاخیر در ایلام

اصفهان، رکورددار بیشترین تاخیر بررسی مجوزهای کسب و کار/ ثبت کمترین تاخیر در ایلام
تهران- استان اصفهان بیشترین تاخیر را در بررسی درخواست مجوزهای کسب و کار داشته و ۳۱.۶ درصد از ۱۶ هزار و ۲۱۲ درخواست ثبت شده در درگاه ملی مجوزها در این استان با تاخیر در بررسی مواجه شده‌اند؛ بهترین عملکرد را در این شاخص استان ایلام داشته، به طوری که فقط ۶.۷ درصد از درخواست‌های مجوز تاخیر داشته‌اند.

به گزارش وزرات امور اقتصادی و دارایی، از ۲۳ تیر ماه امسال تا ۱۷ آذر ماه تعداد ۳۳۶ هزار و ۴۶۰ درخواست مجوز مربوط به استان‌های مختلف کشور در درگاه ملی مجوزها ثبت شده که از این تعداد ۹۱ هزار و ۹۲۴ مجوز صادر و ۱۲۷ هزار و ۹۸۰ درخواست رد شده است.

همچنین هشت هزار و ۸۴۹ درخواست کننده از درخواست خود منصرف شده اند و چهار هزار و ۳۵۸ مجوز نیز در صف صدور است. ۱۰۷ هزار و ۷۰۷ درخواست مجوز در دست بررسی قرار دارد و ۵۹ هزار و ۵۶۰ درخواست‌ها (معادل ۱۷.۷ درست) با تاخیر در بررسی مواجه شده اند.

استان اصفهان بیشترین تاخیر را در بررسی درخواست مجوزها داشته و از ۱۶ هزار و ۲۱۲ درخواست مجوزی که در درگاه ملی مجوزها ثبت شده و مرتبط با دستگاه‌ها در این استان است، سه‌هزار و ۳۶۰ مجوز صادر و پنج‌هزار و ۱۳۰ مجوز در فرآیند بررسی با تاخیر مواجه شده‌اند که ۳۱.۶ درصد از درخواست ها را شامل می شود.

استان کردستان، پس از اصفهان بیشترین تاخیر در بررسی ها را داشته و از مجموع ۶ هزار و ۶۸۴ درخواست مجوز، یک‌هزار و ۷۲۴ درخواست یعنی ۲۵.۸ درصد درخواست ها با تاخیر در بررسی مواجه شده اند.

استان ایلام از هفت‌هزار و ۹۳۹ درخواست مجوز، ۲ هزار و ۸۱۵ مجوز را صادر کرده و فقط ۵۲۹ درخواست با تاخیر در فرایند بررسی مواجه شده اند که ۶.۷ درصد کل درخواست های مرتبط با این استان است. پس از آن استان بوشهر از ۱۱ هزار و ۲۳۰ درخواست واصله، سه‌هزار و ۴۸۵ مجوز صادر کرده و یک‌هزار و ۹۳ درخواست با تاخیر در بررسی مواجه شده که در رتبه بندی تاخیر در بررسی ها بعد از ایلام بهترین جایگاه را داشته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.