تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

سهیل مهدی:

تاکید اتاق اصناف ایلام بر هوشیاری بازاریان برابر فراخوان اغتشاشگران

تاکید اتاق اصناف ایلام بر هوشیاری بازاریان برابر فراخوان اغتشاشگران
ایلام - اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و تشکل های صنفی جامعه اسلامی بازار ایلام با صدور بیانیه‌ای نسبت به هوشیاری بازاریان این استان در برابر خواسته‌های اغتشاشگران تاکید کرد.

 

در اطلاعیه اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و تشکل های صنفی جامعه اسلامی بازار ایلام آمده است: احتراما بدینوسیله به اطلاع کلیه کسبه و بازاریان و تمام صنوف در سطح شهر ایلام می رساند، شرایط و اتفاقات در چند روز اخیر منجر به تعطیل شدن بازار که عموما مایحتاج و نیازمندی های جامعه را برآورده و ارائه خدمت می نمایند، موجب سلب آرامش در کسب و کار واحدهای صنفی شده است و فضای مجازی و بعضا افراد ناشناس مخل امنیت در بازار شهرمان شده اند .

در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ حفظ سرمایه و امنیت در اولویت قرار دارد و برای این مهم صرفا در کنار هم بودن و بازگشایی مغازه میسر می شود ، نه اینکه خدایی ناخواسته از طریق بستن و تعطیل نمودن بازار ، چرا یک بازاری و فعال اقتصادی صرفا به امید باز نمودن واحد صنفی و تنها منبع درآمدی برای امرار معاش می‌باشد. لذا انتظار می رود از بازاریان شریف و بزرگوار بدون توجه به فضای مجازی و اتفاقاتی که ممکن است از طریق فراخوان برای آسیب زدن به بازار به کار گرفته شود و از قشر تاثیرگذار جامعه و خانواده بزرگ اصناف سوءاستفاده شود.

اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و تشکل های صنفی جامعه اسلامی بازار ایلام همچنین افزود: لذا با هوشمندی و تدابیر اندیشیده شده از سوی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی مخصوصا بازاریان محترم و دیگر مراجع انتظار میرود با فعالیت در حوزه بازار و رونق کسب و کار که دشمنان چشم طمع به این آب و خاک دوخته اند ، مایوس نمایند. چرا که در طول تاریخ این اصناف و بازاریان بوده اند که در شرایط سخت یار و یاور دولت ها و کشور عزیزمان ایران هستند و در جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید گرانقدر اصناف که همچون ستارگانی درخشان بر تارک بازار نور افشانی می‌کنند که مایه بالیدن و افتخار است ، حال می بایست برای حفظ امنیت آن همچون گذشتگانمان و بزرگان بازار کوشا باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.