تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

معاون بسیج: سردار سلیمانی شهید تمدن‌سازی نوین اسلامی است

معاون بسیج: سردار سلیمانی شهید تمدن‌سازی نوین اسلامی است
کرمان - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید سلیمانی تنها شهید مدافع حرم نیست، بلکه شهید تمدن سازی نوین جهان اسلام است.

 

سردار حسین معروفی روز سه شنبه در جمع روسای کمیته ها و ستادهای سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: شهید سلیمانی درباره وحدت بین شیعه و سنی و تغییر نگاه اهل سنت به جهان شیعی کار بزرگی انجام داد.

وی تصریح کرد: ترویج مکتب شهید سلیمانی مصونیت کشور و انقلاب را به همراه دارد و مورد تایید نائب امام زمان (عج) هم هست؛ نگاه ما به مکتب شهید سلیمانی و ترویج آن اعتقادی و آرمانی است.

معاون هماهنگ‌کننده بسیج اظهارداشت: خداوند مردم کرمان را به واسطه شهید حاج قاسم سلیمانی خیلی دوست دارد چ، در دنیا عزیز هستند و هر جا برویم حامل پیام شهید سلیمانی هستیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: طی ۲ سال گذشته اقدامات کرمان الگوی عملگرایی بوده است و باید این قله و سرچشمه را حفظ کنیم.

سردار معروفی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد و معجزه انقلاب اسلامی و ولایت است، او خود را روی پا و کفش پدر و مادر شهیدان می انداخت و چادر مادر شهید را می بوسید.

وی با اشاره به اینکه امسال در بحث سالگرد شهادت حاج قاسم با گفتمان جدید پیش می رویم افزود: در سطح ملی ترویج مکتب شهید سلیمانی و راه اندازی هیات اندیشه ورز را برای جاری و ساری کردن این مکتب در کشور با استفاده از تجربه کرمان انجام داده ایم.

معاون هماهنگ‌کننده بسیج بیان گرد: برای برگزاری سومین سالگرد شهید سلیمانی هماهنگی ها با استفاده از تجربه استان کرمان طی ۲ سال اخیر انجام و تولیدات مختلف پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ما برای انجام کار دنبال آرم و نشان نیستیم، تاکید کرد: خود شهید سلیمانی آرم‌ و شناسنامه ماست و ما به دنبال آرمان و مکتب این شهید عزیز هستیم؛ از منیت ها و انحصار طلبی در رابطه با شهید سلیمانی جلوگیری می کنیم زیرا شهید سلیمانی مربوط به همه اقوام و مذاهب است.

سردار معروفی گفت: در مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه برنامه های سالگرد مردمی است و در ۵۵۰ شهرستان کشور تجمع دختران و پسران حاج قاسم با محوریت شهدای دانش آموزی و شهید سلیمانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی شهید تقریب مذاهب است، بیان کرد: برگزاری همایش تقریب مذاهب، نخبگان، یاران حاج قاسم، اجلاسیه و غیره را در ایام سالگرد شهادت سردار داریم.

معاون سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما نباید مغلوب فضای مجازی بشویم، فضای حقیقی چیز دیگری است.

وی بیان کرد: ۱۳۶ استاد- مربی برای ترویج مکتب شهید سلیمانی در کشور آموزش دیده اند که در شبکه مجازی ترویج مکتب مشغول خواهند شد.

به گزارش ایرنا سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این نشست گفت: امسال قطعا برای سومین سالگرد شهادت حاج قاسم زائران بیشماری به کرمان می آیند که باید برنامه های کیفی، محتوایی و تبیینی درخور حاج قاسم داشته باشیم.

برنامه های سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از دیماه امسال در کشور و دیگر نقاط کشور شروع خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.