تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

فرمانده سپاه ایلام:

شهدای گمنام در محل شکل گیری آشوب ها تشییع شوند

شهدای گمنام در محل شکل گیری آشوب ها تشییع شوند
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: آشوب ها در کف خیابان بود و باید شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در همان مکانی تشییع شوند که آشوب ها و اغتشاشات هیجانی فریب خوردگان رخ داد.
سردار جمال شاکرمی روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی و هماهنگی تشییع شهدای تازه تفحص شده و گمنام اظهار داشت: تشییع پیکر پاک شهدا با استفاده از ظرفیت عامه مردم، بازاریان، دانش آموزان و دانشجویان در هسته مرکزی شهر و جمع بازاریان برگزار شود.
وی افزود: روز تشییع شهدا باید بر روی ماشین های حامل پیکر شهدا تعدادی از دانش آموزان و طلاب مستقر شوند و برای انتخاب و ساماندهی دانش آموزان، سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش ورود کنند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام ادامه داد: راه اندازی چندین ایستگاه صلواتی با محوریت دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان و قشر جوانان و نوجوانان در طول مسیر تشییع پیکر شهدا باید برنامه ریزی شود.
سردار شاکرمی یادآور شد: عشایر به عنوان نماد اصلی استان ایلام هستند که باید با هماهنگی سازمان بسیج عشایر در روز تشییع شهدا تعدادی از سران عشایر از اقوام مختلف استان با البسه و پوشش محلی حضور داشته باشند و برگزاری چمر در صورت امکان اجرا شود.
وی بر حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تاکید و اضافه کرد: باید مراسم تشییع پیکر پاک شهدا مردمی باشد و خود مردم بانی و برگزارکننده این آیین باشند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام گفت: همچنین از هم اکنون باید فضای بصری و تبلیغاتی استان توسط دستکاه های متولی از جمله شهرداری ها و رسانه های جمعی شهدایی شود.
سردار شاکرمی افزود: انجام خدمات جمعی برای شهدا برکت افزا و وجود منور آنها بیمه کننده انقلاب و نظام است و مراسم تشییع باید هیاتی برگزار شود و همه پای کار و در خدمت باشند.
وی ادامه داد: مراسم استقبال از شهدا در فرودگاه ایلام باید در حضور مردم و مسافران حاضر در ترمینال برگزار شود.
به گزارش ایرنا، در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر ۶۵ شهید تازه تفحص شده و گمنام دفاع مقدس در شهر ایلام تشییع می شوند.
این پیکرها هفته گذشته از مرز مهران وارد استان اسلام شدند.
پیکر پنج شهید گمنام دفاع مقدس نیز فردا از طریق فرودگاه شهدای شهر ایلام وارد استان شده و در پنچ نقطه استان تشییع و تدفین می شوند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.