تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

بررسی روند ساخت ۵۰۰هزار واحد مسکونی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)

بررسی روند ساخت ۵۰۰هزار واحد مسکونی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)
تهران- وزیر راه و شهرسازی , مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) موضوع روند اجرایی تفاهم‌نامه مشترک برای ساخت ۵۰۰ هزارواحد مسکونی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی با قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) به عنوان توسعه‌گر و متولی ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در جلسه‌ای با حضور مهرداد بذرپاش و سردار آبرومند مسئول قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. هدف این جلسه پیگیری و اجرای این تفاهم نامه بود.

در این جلسه آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای مورد توافق بررسی و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گزارشی از پیشرفت پروژه‌های مسکن در شهرهای مختلف را ارایه دادند.

وزارت راه از جلسه مشترک وزیر راه وشهرسازی و با مسولان قرارگاه خبر داد که چالش‌های پیشرفت پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و مهرداد بذرپاش دستورات ویژه‌ای جهت تسریع در روند ساخت‌وساز پروژه‌های مورد توافق ارائه داد.

همچنین مقرر شد مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در جهت کاهش هزینه‌های ساخت واحدهای مسکونی اقدامات لازم از جمله ساخت تدریجی مسکن و کاهش سهم مشاعات ساختمانی را از طریق ساخت واحدهای یک طبقه حیاط‌دار در اولویت قرار دهند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.