تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

عضو هیات علمی دانشگاهد امام حسین(ع):

رسانه‌های معاند با بزرگنمایی مشکلات نظام را زیر سئوال می برند

رسانه‌های معاند با بزرگنمایی مشکلات نظام را زیر سئوال می برند
ورامین - عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: امروز رسانه‌های معاند تلاش دارند تا با بزرگ کردن برخی از مشکلات، کل نظام را زیر سوال برده و آن را ناکارآمد جلوه دهند.

 

محمد جوانی روز جمعه در همایش جنگ شناختی که در حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین به مناسبت هفته بصیرت برگزار شد اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی با جنگی چند وجهی مواجه است و ناتو نیز رسما اعلام کرده که پس از جنگ در عرصه زمین، دریا، فضا، هوا، سایبر درعرصه جنگ شناختی وارد شده است.

وی افزود: باید توجه داشت که همه عرصه جنگ شناختی محدود به حوزه رسانه نیست و همه رسانه‌ها نیز فقط حوزه توییتر نیست که این موضوع، در جریان اغتشاشات اخیر نیز به خوبی مشخص شد.

جوانی اظهار داشت: یکی از عرصه‌های جنگ شناختی، همین اسباب‌بازی و عروسک‌هایی است که توسط کشورهای غربی تولید و روانه بازار ایران می‌شود، عروسک‌های ملی ما چون پیوست فرهنگی نداشتند در تولید و عرضه موفق نبود.

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) افزود: رسانه های معاند تلاش دارند تا یک عیب و اشکال کوچک در کشور را به دست گرفته و و کلیت نظام را زیر سوال ببرند، رسانه‌های دشمن، تصویر خارج از کشور را رتوش کرده و آنجا را بهشت معرفی می کند اما داخل را فلاکت بار نشان می‌دهند و بدین شکل، جوان را دچار افسردگی می کنند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: ۸۰ درصد از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر که آنان را جوان تشکیل می‌دهند، غرب را بهشت می دانستند، تفکری که عملکرد جنگ شناختی را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) یادآور شد:امروز دشمن بحث مالی و روانی را با هم تلفیق و به جنگ جمهوری اسلامی ایران آمده است از این رو اساتید و مبلغان وظیفه دارند در عرصه شناختی به روز باشند و به جنگ برنامه های دشمن بروند.

جوانی تأکید کرد: روش درست در جنگ شناختی، بررسی نقاط ضعف و قوت در کنار فرصت ها وتهدیدها است و همه این موارد باید در کنار هم دیده شود که این مهم، همان جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.