تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

حرکت پشت سر رهبری مهم ترین راهبرد خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

حرکت پشت سر رهبری مهم ترین راهبرد خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است
ایلام - فرمانده سپاه امیر المومنین استان ایلام گفت: نهم دی ماه بازخوانی موضوعاتی است که در آینده می تواند اتفاق بیافتد و حرکت پشت سر رهبری مهم ترین راهبرد خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

سردار جمال شاکرمی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه دهلران بمناسبت نهم دی ماه اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه مردم و رهبری است و تلاش دشمن برای شکاف بین این دو بوده و باید هواسمان باشد همه موضوعات که مطرح می شود، بهانه است.

وی افزود: نهم دی وقتی دشمن همه هجمه را بکار و به ارزش ها تاخت و حرمت عاشورا نگرفت، مردم به میدان آمدند و آن یوم الله بزرگ را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه در نهم دی ماه مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کردند، تاکید کرد: نهم دی ماه بازخوانی موضوعاتی است که در آینده می تواند اتفاق بیافتد و ما باید آگاه باشیم و در صحنه باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان افزود: نهم دی ماه سال های گذشته و در دولت روحانی شاهد بودیم استاندار و فرمانداران در این آئین حضور نداشتند اما امروز دولت مردمی صادقانه در کنار مردم است و در دفاع از انقلاب و ارزش ها و مردم با کار و روحیه جهادی در صحنه حضور دارد.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه دشمن سال ۸۸ در قالب تقلب در انتخابات و انقلاب مخملی به میدان آمد، افزود: در فضای کنونی با چیدمان دیگری وارد شده و اغتشاشات و آشوب ها را به راه انداخته و آمریکا با بهره گیری از هم امکانات به میدان آمده است.

وی تاکید کرد: دشمن در اغتشاشات با همه توان به میدان آمد و سرویس اطلاعاتی دشمن و پای کار بودند و آنها را هدایت می کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان گفت: آمریکایی ها در شرایط شکننده ای قرار دارند و باید تا سال ۲۰۳۰ همه نقشه های خود را عملیاتی کنند ، اما با دو مشکل روبرو هستند، یکی مشکلات داخلی آمریکا در حوزه های مختلف و در بیرون نیز با کشورهای روسیه و چین و ایران مشکل دارند.

سردار شاکرمی گفت: آمریکا در هر کدام از این کشورها یعنی روسیه و چین و ایران توطئه های مختلف را دنبال و در ایران نیز اغتشاشات را با هدف شکاف بین مردم و مسئولان را پیگیری می کند.

وی گفت: آمریکا در جریانات اخیر میدان را به اسرائیل داد تا هجمه و فضای نا امنی ایجاد کنند و سلبریتی ها را به میدان آوردند و به سمت مدارس و دانشگاه ها و بازاریان رفتند و حمله به روحانیت و تخریب زیرساخت ها را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین تاکید کرد: آمریکا در فشار است گرچه شکست خورده ولی فضای مجازی و سایر موضوعات را برای تفرقه در دستور کار دارد و دنبال می کند ولی آنچه مهم است اینکه ما در صحنه و پشت سر مقام معظم رهبری باشیم.

وی یادآور شد: گفتمان آزادی بخش ما در قالب جبهه مقاومت برای آمریکا مشکل ایجاد کرده و دشمن از همه هجمه ها بر علیه نظام و مردم استفاده می کند.

فرماندار ویژه دهلران هم در سخنانی با گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و ولایت مداری و پیوند محکم و ناگسستنی مردم و ولایت گفت: نهم دی ماه درس بزرگی به دشمنان داد که با حضور مردم همه نقشه های آنان خنثی شد.

لطیف صادقی نهم دی ماه را در تاریخ ماندگار ذکر کرد و گفت: گرامیداشت نهم دی ماه در واقع قدردانی از مردم است چرا که با بصیرت و درایت و هوشیاری چشم فتنه را کور کردند.

وی به بیان خدمات و اقدامات دولت در این شهرستنان مرزی هم اشاره کرد و افزود: توجه دولت سیزدهم به ظرفیت های دهلران و سرمایه گذاری در پروژه های نفت و گاز و کشاورزی و آب و خاک این شهرستان نوید بخش آینده ای روشن برای توسعه هر چه بیشتر آن است.

فرماندار ویژه دهلران به موضوع اشتغال در شرکت های شهرستان هم اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال شهرستان در ۶ ماهه اول محقق شده و حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر در شرکت های منطقه مشغول شده اند و این را در سامانه رصد به ثبت رسانده اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.