تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

گفتمان مقاومت شهید سلیمانی چراغ راه ملت های آزاده منطقه است

گفتمان مقاومت شهید سلیمانی چراغ راه ملت های آزاده منطقه است
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام گفت: گفتمان و سیره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چراغ راه ملت های مظلوم منطقه و جهان در مقابل نظام های استکباری عالم است.

سردار جمال شاکرمی روز دوشنبه در آیین تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در روستای زنجیره شهرستان چرداول اظهار داشت: روزگاری بهترین جوانان این سرزمین با حضور در جبهه های حق علیه باطل در اوج گمنامی از ایران اسلامی دفاع کردند و امروز تعدادی از این شهدای والامقام در جغرافیای دیگر بر دستان مردم شهیدپرور شهرستان چرداول و روستای زنجیره تشییع می شوند.

وی افزود: تشییع پیکر این شهیدان در ایام فاطمیه نشان داد ارتباطی ناگسستنی میان شهدا و بانوی دوعالم برقرار است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام تاکید کرد: شهیدان تاج عزت بر سر ملت ایران گذاشتند و همچون ستارگان درخشان در شب های ظلمانی راه را به ما نشان داده و همچنان نیز با وجود گذشت حدود ۳۴ سال از پایان جنگ تحمیلی پیکر مطهر آنان و عطر وجودشان در جامعه استشمام می شود.

سردار شاکرمی یادآور شد: امروز همه دشمنان در مقابل ما صف کشیده و با جریان سازی می خواهند این نظام را سرنگون کنند، ولی بازهم شهیدان در این ایام حساس به کمک ملت ایران آمده تا دل های زنگار گرفته ما را جلا و صفا داده و اجازه ندهند امور مادی و دنیوی مردم و مسوولان را از مسیر خود منحرف کند.

وی با اشاره به تشییع پیکر ۶۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان ایلام طی روزهای گذشته اضافه کرد: بر مردم استان برای این استقبال باشکوه درود می فرستم، این برنامه ها کاملا به شکل مردمی برگزار شد و برای کسی دعوت نامه فرستاده نشده بود، ولی ایلامیان قهرمان همچون همیشه احساس تکلیف کرده و این مراسمات را آبرومندانه برگزار کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام با اشاره به برنامه های دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: دشمنان داخلی و خارجی تمامی داشته های خود را به میدان آورده تا ایران را به سرنوشت سوریه و عراق دچار کنند ، اما خداوند متعال مقرر کرده این نظام را به صاحب اصلی اش تحویل دهد.

سردار شاکرمی تاکید کرد: آمریکایی ها امروز با شرایط بسیار سخت و شکننده ای دچار هستند و در عرصه داخلی با بحران های اجتماعی و اقتصادی گسترده ای روبرو بوده و در حوزه بین المللی نیز چین ، روسیه و ایران به تهدیدی جدی برای سیاست های استکباری آنها تبدیل شده اند.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب گفتمان مقاومت باعث بسیج همه نهضت های آزادی بخش در منطقه و جهان علیه دنیای استکبار شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام اضافه کرد: آمریکایی ها تصور می کردند با شهادت حاج قاسم سلیمانی مسیر مقاومت را منحرف و تضعیف می کنند، ولی شاهدیم خون این شهید سرافراز باعث جوشش هرچه بیشتر حرکت های ضد استکباری در عالم شده است.

سردار شاکرمی افزود: بدون شک راه و سیره شهید سلیمانی با قوت بیشتری توسط فرزندان غیور ایران اسلامی دنبال خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.