تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

اختلاف نظر اعضای شورا نباید خللی در عملکرد شهرداری ایلام ایجاد کند

اختلاف نظر اعضای شورا نباید خللی در عملکرد شهرداری ایلام ایجاد کند
ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تعامل، وفاق و خدمتگزاری به شهروندان باید سرلوحه کار شورای شهر باشد، گفت: اختلاف نظر بین اعضای شورا نباید منجر به اختلال در عملکرد شهرداری ایلام شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری در نشست با اعضای شورای شهر ایلام تاکید کرد: اعضای شورا باید تعامل ، وفاق و خدمتگزاری به شهروندان را سرلوحه کار خود قرار دهند و تلاش مضاعفی در راستای افزایش سطح خدمات شهری به شهروندان داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید تلاش کنند تا اتاق فکری در جهت پیشبرد اهداف توسعه و عمران شهری تشکیل و تلاش کنند منابع درآمدی پایدار در بخش خصوصی ایجاد کنند. گفت: این مهم جز با همدلی و همراهی مجموعه شورای اسلامی شهر با شهردار و پرهیز از بروز اختلاف و عدم بخشی نگری به مسایل شهری میسر نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: مدیریت ارشد استان نیز از همه توان و ظرفیت موجود برای توسعه و زیباسازی و جلب رضایت شهروندان استفاده خواهد کرد و از شهردار و مدیران شهرداری و اعضای شورا نیز می‌خواهیم شبانه‌روزی پای کار باشند و از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

برگزاری نشست های شورا به صورت علنی ، دعوت از متخصصان، نخبگان و اصحاب رسانه شهر برای حضور در جلسات و نظارت مضاعف بر ساخت و ساز های غیر مجاز در شهر و ارائه گزارش عملکرد شورا از دیگر موارد مورد تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بود.

در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ضمن بررسی مشکلات شهرداری ایلام به ارائه راه حل هایی جهت حل و فصل موضوعات شهرداری پرداختند.

در پایان این نشست مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر ضمن ایجاد فضای وفاق و همدلی نسبت به ادامه فعالیت شهردار و اجرای برنامه های عمرانی اهتمام نمایند و اقدام جدی در خصوص تامین منابع مالی برای پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری بعمل آورند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.