تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

چهار هزار و ۲۹۶ واحد مسکن ملی ایلام در بافت‌های فرسوده احداث می شود

چهار هزار و ۲۹۶ واحد مسکن ملی ایلام در بافت‌های فرسوده احداث می شود
ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: چهار هزار و ۲۹۶ مورد از واحدهای پروژه مسکن ملی این استان بر اساس پیش‌بینی‌ها در بافت های فرسوده شهرستان های مختلف احداث خواهد شد.

سعید هژبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: سهمیه چهار ساله استان ایلام برای احداث واحدهای پروژه مسکن ملی ۳۲ هزار و ۴۰۱ واحد است.

وی افزود: هشت هزار واحد از این تعداد در نقاط روستایی، یک هزار و ۶۸۷ واحد به شکل استیجاری ، پنج هزار و ۷۲۹ واحد توسط بخش خصوصی ، چهار هزار و ۲۹۶ واحد در بافت های فرسوده و ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد نیز توسط راه و شهرسازی استان احداث می شود.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: ۲ هزار و ۹۰۱ واحد نیز در سطح روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال احداث است.

هژبری تاکید کرد: حدود ۴۰ هزار نفر تاکنون ثبت نام کرده اند که ثبت نام هشت هزار نفر نهایی شده و سه هزار و ۷۹ نفر نیز نسبت به واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی اولیه اقدام کرده اند و فرآیند احداث ۲ هزار و ۲۷۰ واحد آغاز شده است.

وی اضافه کرد: میزان زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن ۳۷۴ هکتار بوده که ۲۷۶ هکتار آن تاکنون تامین شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: مابقی نیز از طریق خرید زمین، الحاق به شهر یا ظرفیت ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تامین می شود که در حدود ۲۰ هکتار است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.