تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

دستبند پلیس ایلام بر دستان هفت نفر از محکومان فراری

دستبند پلیس ایلام بر دستان هفت نفر از محکومان فراری
ایلام - فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری هفت نفر از محکومان قضایی فراری طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قدرت حیدری زاد روز پنجشنبه اظهار داشت : در پی اجرای حکم قضایی مبنی بر دستگیری محکومان متواری، به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون گریزی هنجارشکنان اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستورکار انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد شدند.
سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی و طی چند عملیات غافلگیرانه، موفق شدند هفت نفر از محکومان متواری را دستگیر کنند، تاکید کرد: متهمان برای رسیدگی و ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. ‏
کشف ۷۳ راس احشام قاچاق در دهلران
فرمانده هنگ مرزی دهلران از کشف ۷۳ راس احشام قاچاق توسط مامورین گروهان مرزی ۱۰۷ عین خوش در راستای مبارزه با قاچاق و تشدید برخورد با قاچاقچیان در نقطه صفر مرزی خبر داد.
سرهنگ فیض اله آزادخانی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، مامورین مرزبانی این یگان با انجام گشت زنی های محسوس و نامحسوس و اجرای کمین های هدفمند و هدایت عملیاتی– اطلاعاتی فرماندهی، موفق شدند در حوزه پاسگاه مرزی پیچ انگیزه و در نقطه صفر مرزی قاچاقچیان را از هدف شوم خود بازدارند.
وی افزود: در این عملیات مامورین موفق شدند تعداد ۷۳ راس گوسفند با ارزش تقریبی دو میلیارد ریال، کشف و ضبط نمایند.
فرمانده هنگ مرزی دهلران مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های مرزبانان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: برخورد با انواع کالاهای قاچاق و فاقد مجوز قانونی از اولویت های این یگان است و تلاش در این زمینه هدفمند، مستمر و کاملا هوشمندانه خواهد بود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.