تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

مردم و مسوولان برای توطئه‌ها و فتنه های بعدی دشمنان هوشیار باشند

مردم و مسوولان برای توطئه‌ها و فتنه های بعدی دشمنان هوشیار باشند
ایلام - امام جمعه موقت ایلام گفت: فتنه های دشمنان تمامی ندارد و می طلبند مردم و مسوولان همواره هوشیاری خود را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام شمس اله سراج در جمع نمازگزاران جمعه ایلام اظهار کرد: در ولادت ها و مراسم شادی اهل بیت(ع) آنچه سنگ تمام برای این مناسبت ها است بایستی انجام دهیم البته این شادی هم باید معقول و مشروع باشد.

حجت الاسلام شمس الله سراج با بیان اینکه در مناسبت های شادی اهل بیت(ع) تلاش شود که بیشتر کار شود، افزود: جامعه ما نیاز به شادی دارد به ویژه رسانه های جمعی و صدا و سیما و افرادی که می توانند برنامه های شاد را برگزار کنند، اقدام کنند تا جوانان و فرزندان ما ببینند که همانطوری که در عزاداری ها سنگ تمام گذاشته می شود در شادی های اهل بیت(ع) نیز همین گونه است.

وی با محکومیت حرکت منزجرانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو، اظهار کرد: این نشریه یک نشریه طنز کاریکاتوری است که طرفدار چندانی در فرانسه ندارد و یکی از راهکارهای این نشریه برای سر و صدا کردن و جلب توجه، توهین به مقدسات اسلام است و برای ادامه حیات خود نیاز به جلب توجه دارد، در جامعه فرانسه که جامعه ای پر از دروغ و نفاق است، دروغ ترین حرف دنیا همین دموکراسی و آزادی در فرانسه است.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام ابراز کرد: در همین فرانسه کافی است که ده خط در باره هلوکاست بنویسند، زندانی می کنند و جریمه می کنند و می گویند که هلوکاست خط قرمز است، آزادی فقط برای یک قشر خاص است، باغ اروپا واقعا اینجوری نیست که آزادی و دموکراسی در آن وجود داشته باشد.

حجت الاسلام سراج با اشاره به تظاهرات مردم ایلام در محکومیت این اقدام شنیع نشریه فرانسوی، یادآور شد: مردم ما در شهرهای مختلف این اقدام نشریه فرانسوی را محکوم کرده اند و این نشان دهنده حساسیت ملت ما به مقدسات اسلامی است.

وی با اشاره به محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۹ دیماه و دیدار با جامعه مداحان کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که ۱۹ دی ماه به انقلاب اسلامی هویت دینی داد و مردم قم برای دین قیام کردند و مساله دین را احیا کردند، ایشان در دیدار با جامعه مداحان فرمودند که از دشمن غافل نباشید، در این قضایای اخیر فکر نکنیم که دشمن عقب نشسته است، دشمن از موقعی که این فتنه از بین رفت برای فتنه ای دیگر خود را آماده می کند.

امام جمعه موقت ایلام افزود: مردم و ملت اسلامی پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، تا موقعی که ملت ابرقدرت ایران در برابر دشمن ایستاده است این فتنه ها و توطئه ها ادامه دارد و به فضل الهی، این فتنه ها یکی پس از دیگری از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام سراج یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدارها بر پرهیز از اختلاف در بین تمام اقشار مختلف مردم تاکید کردند، ایشان بر به روز بودن تاکید کردند، مدیریتی که در جامعه ما است باید به روز باشد و سال های آتی را برنامه ریزی کند و به روز بودن برگ برنده نظام اسلامی است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهدای موتلفه، گفت: احزاب در جامعه ما به اسم حضور دارند اما به رسم حضور ندارد و این تلگنری است که باید احزاب در این نظام اسلامی فعالیت می کنند، فعال باشند و همه احزاب که دل در گروی اسلام و نظام دارند پای کار باشند و نسل جوان ما را هدایت کنند.

امام جمعه موقت ایلام با تاکید بر کنترل قیمت ها در سطح بازار، گفت: در مدیریت ها می شود تورم را کنترل کرد و باید نظام مالیاتی، کشاورزی، روابط تجاری را در مسیر صحیح قرار داد، طرح مالیاتی عایدی سرمایه که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است، اگر تصویب شود و به درستی به اجرا درآید بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

حجت الاسلام سراج با تاکید بر اینکه مردم انتظار دارند که نتیجه اقدامات عملی دولت را لمس کنند، خاطرنشان کرد: مردم امید دارند که اثرات اقتصادی اقدامات دولت را مشاهده کنند، دولت کار می کند اما لازم است که این اقدامات در سفره مردم تاثیرگذار باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.