تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۴۵

زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در ایلام به صدا درآمده است

زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در ایلام به صدا درآمده است
ایلام - معاون بهداشتی علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در استان به صدا درآمده است، گفت: آمار مبتلایان کرونا به روزانه سه تا چهار نفر افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر علی نیکونهاد روز چهارشنبه اظهار داشت: رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم یکی از دلایل افزایش آمار سویه جدید کرونا در استان است.

وی افزود: مردم از تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا در استان استقبال نمی‌کنند و همین موضوع خطر شیوع دوباره را افزایش داده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان تزریق نوبت یادآور را برای پیشگیری از این بیماری در دستور کار قرار داده و مراکز استان آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

دکتر نیکونهاد اضافه کرد: واکسن کرونا به اندازه کافی در استان دپو شده و توصیه می‌شود مردم برای تزریق نوبت یادآور به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی یادآور شد: تنها راه مقابله با کرونا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق نوبت‌های یادآور است که در زمان همه گیری کرونا در جهان اثربخشی خود را در مقابل این بیماری به اثبات رسانده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.