تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:

شهدا مسیر هدایت را به ما نشان دادند

شهدا مسیر هدایت را به ما نشان دادند
اهواز - معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره از نقش معنوی شهدا در زندگی ما گفت: شهدا مسیر هدایت را به ما نشان دادند که بزرگترین لطف است.

 

سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در محل یادمان شهید علی هاشمی در گلزا شهدای اهواز افزود: شهدا مثل یک نورافکن مسیر سعادت و هدایت را به ما نشان دادند و اگر نبودند دچار تشکیک و دودلی در مسیر حق و حقیقت می‌شدیم.

وی با تجلیل از شهدای مدافع حرم و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام گفت: اینکه گفته می‌شود شهدای مدافع حرم امنیت و آسایش را در زندگی مادی برای ما فراهم کردند درست است ولی مهمترین کار ارزنده و ماندگار شهدا صراط مستقیمی است که برای همه ما و حتی جوانان ایجاد کردند است.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا مثل یک نورافکن مسیر قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را با خون و عمل خود به ما نشان دادند.

وی افزود: یک بخش نعمت هدایت و تبلیغ در بیان کلام خدا و احادیث و روایات است ولی عده ای هستند با عمل به احکام الهی بشر را هدایت و راهنمایی می‌کنند و مصداق آنان شهدای عزیز دفاع مقدس و مدافع حرم هستند.

قاضی زاده هاشمی گفت: شهدای ما نمونه منسجم یک انسان مسلمان و شجاع شدند و ثابت کردند در مسیر قرآن و اهل بیت می‌توان طی طریق کرد و به قله‌ها رسید.

وی با بیان اینکه همه طیف‌های مختلف مردم، طوایف و عشیره‌ها افتخار می‌کنند که شهیدی تقدیم اسلام کرده‌اند، افزود: این برکت خون شهید و شهادت است و این راه پرافتخار به تعبیر زیبای امام راحل کورشدنی نیست.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حرکت و مسیر شهدای مدافع حرم جدا از زبان و جغرافیای سرزمینی و دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت بود به همین دلیل است که اهالی بلد و سامرا به شهید سیدحمید تقوی فر عشق می ورزند با وجود اینکه این شهید عراقی نبود.

به گزارش ایرنا رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بعدازظهرچهارشنبه وارد خوزستان شد وضمن شرکت در مراسم غبارروبی گلزا شهدا و حرم حضرت علی ابن مهزیار اهوازی(ع) در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استانداری خوزستان شرکت کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، دیدار با تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد و خانواده‌های شهدا، تشکیل میز خدمت برای دیدار چهره به چهره و بررسی نزدیک مشکلات جامعه ایثارگران از برنامه های سفر ۲ روزه قاضی زاده هاشمی به خوزستان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.