تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

۱۰ درصد اعتبار تملک دارایی ادارات بدهکار به طلب شهرداری ایلام اختصاص می یابد

۱۰ درصد اعتبار تملک دارایی ادارات بدهکار به طلب شهرداری ایلام اختصاص می یابد
ایلام - شهردار ایلام گفت: ادارات بدهکار به شهرداری ایلام در صورت عدم پرداخت بدهی خود ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی مکلف به برداشت ۱۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی های این ادارات به عنوان طلب شهرداری خواهد بود.

 

بابک محمدی آوندی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: باتوجه به پیگیری های مکرر شهرداری ایلام از استانداری در خصوص دریافت طلب شهرداری از دستگاه های اجرایی و طبق دستور استاندار ادارات بدهکار طی مدت ۱۰ روز تا یکماه بدهی خود به شهرداری را باید پرداخت کنند.

وی افزود: ادارات بدهکار به شهرداری ایلام در صورت عدم پرداخت بدهی خود، طبق دستور استاندار میزان طلب شهرداری از سرفصل تملک دارایی های آنها برداشت می شود.

شهردار ایلام ادامه داد: میزان طلب شهرداری ایلام از ادارات و دستگاه های مختلف بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که این ادارات اقدامی برای پرداخت بدهی خود نکرده اند.

محمدی آوندی یادآور شد: در صورتیکه ادارات طلب شهرداری را پرداخت کنند، شهرداری امکان پرداخت بدهی های خود به پیمانکاران و نیز حقوق معوق کارگران شاغل در بخش های مختلف را خواهد داشت.

وی در مورد بدهی های شهرداری ایلام هم توضیح داد: همچنین شهرداری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران پروژه های مختلف مربوط به سنوات گذشته دارد که تاکنون ۴۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

شهردار ایلام اضافه کرد: این بدهی ها مربوط به پروژه ها و طرح های سال های گذشته هستند که پرداخت نشده اند و شهرداری مکلف به پرداخت آنهاست./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.