تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

امیدآفرینی محور برنامه های دهه فجر در ایلام است

امیدآفرینی محور برنامه های دهه فجر در ایلام است
ایلام - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام بر ضرورت جهاد تبیین در همه ابعاد تاکید کرد و گفت: امیدآفرینی به خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی باید مهمترین محور برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه فجر امسال باشد.

محمدسبحان حسنی روز سه شنبه در نشست وبیناری هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان ایلام با حضور فرمانداران شهرستان های استان اظهار داشت: با توجه به هجمه های سنگین دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام باید از همه ظرفیت ها برای تشریح خدمات نظام به مردم بهره گرفت.

وی افزود: دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام و دولت است و باید با برنامه ریزی منسجم و درست دستاوردها و همچنین آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای عامه مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر امسال باتوجه به وقایع اخیر باید پربارتر از سال های گذشته اجرا شود، از فرمانداران شهرستان‌ها خواست ضمن برگزاری جلسات مرتبط با آیین های دهه فجر، نتیجه اقدامات شهرستان خود در این زمینه را ارسال و گزارش کنند.

حسنی با اشاره به نقش مهم محوری رسانه‌ها و فضای مجازی در بیان دستاوردهای نظام و دولت، از روابط عمومی همه دستگاه ها خواست در جهت پرشورتر کردن برنامه‌های دهه‌فجر گام بردارند و از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای معرفی خدمات دستگاه خود استفاده کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: ۲۵ کمیته تخصصی ستاد ایام‌الله دهه فجر در استان تشکیل‌ شده که هر شرح وظایف برای هر کمیته نیز تعیین شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی چراغی پور با اشاره به شعار دهه فجر امسال با عنوان «ایران استوار ، ۴۴ سال افتخار»، یادآور شد: باید افتخارات و دستارودهای ۴۴ ساله نظام در عرصه های داخلی و خارجی به اطلاع مردم برسد.

وی تاکید کرد: باتوجه به هجمه های تبلیغاتی و سیاه نمایی های رسانه های معاند در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی، دهه فجر فرصتی مناسب و مغتنم است که با بیان خدمات و پیشرفت های کشور است.

مدیر روابط عمومی استانداری ایلام هم گفت: برابر با نامه شورای اطلاع رسانی وزارت کشور و در راستای گرامیداشت آیین های دهه فجر، برنامه های این دهه در همه سطوح احصا شده و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی لازم این طرح‌ها افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.

محمد صحرایی افزود: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و رسانه های جمعی باید با تعامل ۲ سویه و تنگاتنگ ضمن آگاهی بخشی به مردم در خصوص خدمات نظام در استان ایلام، تلاش کنند برنامه های دهه فجر به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

در این نشست اعضا و فرمانداران شهرستان‌ها، برنامه ها و نقطه نظرات خود را پیرامون برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان‌های متبوع خود را بیان کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.