تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۹

۲۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه های دهه فجر ایلام سرمایه گذاری شده است

۲۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه های دهه فجر ایلام سرمایه گذاری شده است
ایلام - فرماندار ایلام از افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۶ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

عبدالصاحب نادری دیروز در نشست شورای اداری شهرستان ایلام اظهار داشت: این پروژه ها در بخش های مختلف عمران شهری، روستایی، آب، برق، گاز، ورزش و راه با اشتغالزایی ۱۸۰ نفر در این ایام افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی بر لزوم استفاده از فرصت دهه مبارک فجر برای تبیین خدمات دولت و نظام اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: ملت ایران اسلامی پایبند آرمان های اصیل انقلاب است که دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردها و خدمات نظام است.

فرماندار ایلام هدف از بزرگداشت دهه فجر را انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان و آیندگان بیان کرد و گفت: این ایام مبارک فرصت بی نظیری برای تبدیل تهدیدها به فرصت ها و نشر دستاوردهای نظام است، برنامه های این ایام باید با رویکرد خدمت به مردم باشد، دستاوردهای انقلاب با عملکرد مقایسه ای بیان شود.

نادری با بیان اینکه سالهاست دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام تلاش می کند، گفت: دشمن در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و به همه اشکال متوسل شده است، در وقایع اخیر چهره واقعی دشمن بر همگان آشکار شد.

فرماندار ایلام با اشاره به پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب و نظام و رسیدن به خودکفایی در بسیاری از حوزه ها، افزود: با وجود دشمنی ها جمهوری اسلامی ایران به یک الگوی الهام بخش در منطقه و جهان تبدیل شده است.

نادری، دهه فجر را عید ملی، انقلابی و دینی ملت ایران خواند و با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی با اجرای باشکوه، متفاوت و خلاقانه برنامه‌های دهه فجر خنثی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مسائل در نظام مقدس اسلامی جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، اضافه کرد: مردم باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

فرماندار ایلام آرامش امروز ایران اسلامی و اقتدار آن در جهان را مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ما هرچه داریم از برکت خون پاک شهدا و امام شهداست و تکریم خانواده شهیدان وظیفه عموم جامعه به ویژه مسئولان ادارات و نهادهاست./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.