تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

حضور رهبر انقلاب بر مزار شهید «علی وردی» و دو تن از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی

حضور رهبر انقلاب بر مزار شهید «علی وردی» و دو تن از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی
تهران- رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز - سه شنبه - با حضور در گلزار شهدا بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و نیز دو تن از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی حضور یافتند.

به گزارش گروه سیاسی ایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح روز سه شنبه در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر به سنت هر ساله در حرم حضرت امام خمینی (ره) حضور یافتند و یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

ایشان سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند و همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.

بر اساس عکس هایی که پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر کرده است، ایشان همچنین بر مزار «فاطمه کازرانی» و «محمحسین ساکت» دو تن از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و نیز «آرمان علی وردی نژاد» از شهدای مدافع امنیت که در جریان ناآرامی های پاییز امسال در تهران به شهادت رسید، حضور یافتند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.