تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

هفت پروژه در زرین آباد و سراب میمه دهلران بهره برداری شد

هفت پروژه در زرین آباد و سراب میمه دهلران بهره برداری شد
ایلام - فرماندار ویژه دهلران گفت: در پنجمین روز دهه فجر هفت پروژه عمرانی و اقتصادی و آموزشی در ۲ بخش زرین آباد و سراب میمه افتتاح شد.

لطیف صادقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از این تعداد یک پروژه شامل سازه سنگی ملاتی در میمه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: ۶ پروژه دیگر شامل طرح پروار بندی بره با ۱۰ میلیارد ریال ، طرح گلخانه با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، آسفالت راه روستاهای سرکمر و بوستانه بطول سه کیلومتر با ۹ میلیارد ریال و بهره برداری از یک واحد مددجویان با ۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال و مدرسه روستای سرکمر با هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و مدرسه روستای علی آباد با ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش زرین آباد بودند.

فرماندار ویژه دهلران افزود: در مجموع ۷۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.

صادقی به پروژه های گازرسانی به هشت روستای شهرستان در دهه فجر اشاره و تاکید کرد: از این تعداد سه روستا نیز در بخش زرین آباد بود که هشت میلیارد ریال برای آنها هزینه شد.

حضور در گلزار شهدای گمنام شهر میمه و پهله و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دیدار با خانواده شهید علیزاده در شهر میمه و خانواده شهید نوروزی در شهر پهله و بازدید از پروژه های شهرداری میمه از دیگر برنامه های پنجمین روز از دهه فجر در این ۲ بخش بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.