تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ طولانی بودن دوره‌های هنری مسئولیت‌پذیری اجتماعی جوانان را کاهش می‌دهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ طولانی بودن دوره‌های هنری مسئولیت‌پذیری اجتماعی جوانان را کاهش می‌دهد
تهران- وزیر فرهنگ و ارشاد اسماعیلی گفت: مشکل جدی در زمینه هنر، مباحث آموزشی و طولانی بودن دوره‌های تکمیلی است، این امر مسئولیت پذیری اجتماعی جوانان را کاهش می‌دهد.

 

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ما بیان کرد: کار مهم ما در وزارت فرهنگ تربیت نسل جدید و متعهدی از هنرمندان برای مسائل کشور است ما در این راستا از مقطع دبیرستان هنرجو می پذیریم و حدود سه هزار و ۲۰۰ هنرجوی دختر در هنرستان های ما مشغول به تحصیل هستند بیشتر هنرجویانی که اکنون در مدارس مشغول تحصیل هستند بیشتر آنها در آینده وارد عرصه کار و جزء چهره‌های درخشان فرهنگ و هنر کشور قرار می‌گیرند؛ این افراد باید از همین زمان مسئولیت پذیری را یاد بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری باعث می‌شود دانش آموزان مسئولیت پذیر و نسبت به مسائل اجتماعی حساس شوند.

اسماعیلی گفت: در رویداد دختران ایران «دا» دیدیم دانش آموزان برای مسائل حاد اجتماعی راهکار پیدا کرده بودند؛ انشاالله با همت بیشتر همکاران بنده در وزارت ارشاد، این رویداد در مناطق مختلف کشور برگزار شود و دانش آموزان از این طریق نقش‌های مهم را تمرین کنند تا در آینده بتوانند در مسئولیت های اجتماعی قرار گیرند.

رویداد ملی ارزش‌آفرینی دختران ایران «دا»، رویدادی در حوزه دختران با نگاه ویژه به آنان است که هدف از برگزاری‌ آن معرفی ظرفیت‌های بالای دختران ایرانی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.