تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

۱۶۹ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه برق روستاهای ایوان هزینه شده است

۱۶۹ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه برق روستاهای ایوان هزینه شده است
ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه خدمات رسانی به روستاها تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس را به دنبال دارد، گفت: ۱۶۹ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه برق روستاهای ایوان هزینه شده است.

محمدسبحان حسنی روز پنجشنبه در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، در ادامه برنامه های خود در ایوان، در آیین بهره برداری از طرح اصلاح شبکه و روشنایی معابر ۱۳ روستای ایوان حضور یافت.

وی افزود: برای اصلاح شبکه و روشنایی معابر ۱۳ روستای ایوان که آیین بهره برداری بصورت نمادین در روستای نرگسی این شهرستان برگزار شد ۱۶۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: امروز علاوه بر بهره برداری از ۱۳ طرح حوزه برق رسانی روستایی در ایوان، ۶ طرح اصلاح و بهسازی شبکه برق نیز در روستاهای ویله و کله جوب، طرح توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی نقاط مختلف روستایی، توسعه و اصلاح شبکه شهری، نیروگاه های خورشیدی خانگی ۵ کیلو واتی و پروژه سیم به کابل شهری با اعتبار ۲۳۵ میلیارد ریال کلنگ زنی و عملیات آنها نیز آغاز شد.

حسنی در ادامه با اشاره به خدمات دولت در طول ۴۴ سال از پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در مناطق محروم، گفت: خدمات رسانی به روستاها تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس را به دنبال دارد و امروز نیز شاهد هستیم که حدود ۴۱۰ میلیارد ریال در حوزه برق در این شهرستان هزینه شده است.

وی محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم را از مهم ترین رویکردهای دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: دولت تمام تلاش خود را خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار بکار گرفته است و این روند استمرار خواهد داشت.

۱۲ طرح و پروژه در شهرستان ایوان همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۴۸۱ میلیارد ریال امروز افتتاح و کلنگ زنی می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.