تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

طرح بومگردی در روستای خوران ایوان افتتاح شد

طرح بومگردی در روستای خوران ایوان افتتاح شد
ایلام - همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی طرح بومگردی در روستای خوران شهرستان ایوان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افتتاح شد.

 

محمدسبحان حسنی روز پنجشنبه در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، در بدو ورود به شهرستان ایوان پس از ادای احترام و تجدید بیعت با شهدای گمنام این شهرستان، حضور در آیین افتتاح بخش تصویربرداری بیمارستان امام رضا (ع) و دیدار با خانواده شهید «حیدر خورانی»، سپس در آیین افتتاح طرح بوم گردی و مجتمع تفریحی و گردشگری واقع در روستای خوران این شهرستان حضور یافت‌.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این آیین گفت: ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات روستایی صندوق توسعه ملی، ۹ میلیارد ریال تسهیلات تکمیلی و در مجموع ۳۴ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

حسنی با بیان اینکه دولت از بخش خصوصی برای اشتغالزایی جوانان حمایت می‌کند، افزود: این طرح برای ۱۳ نفر اشتغالزایی ایجاد می کند.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی ظرفیت بسیار بالایی برای اشتغالزایی جوانان دارد، بیان داشت: طرح های بوم گردی به دلیل تنوع بسیار بالا گردشگران زیادی را جذب می کنند.

 

بلوار حضرت آیت الله خامنه ای شهر ایوان کلنگ زنی شد

محمدسبحان حسنی روز پنجشنبه در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، در ادامه برنامه های خود در ایوان، بلوار حضرت آیت الله خامنه ای شهر ایوان را کلنگ زنی کرد.

این بلوار در ورودی شهر ایوان به طول یک هزار متر و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال طبق زمانبندی تعیین شده تا پایان فروردین سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

۱۲ طرح و پروژه در شهرستان ایوان همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۴۸۱ میلیارد ریال امروز افتتاح و کلنگ زنی می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.