تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

فرماندار ویژه دهلران:

بیان دستاوردهای انقلاب موجب نشاط و امید در جامعه می شود

بیان دستاوردهای انقلاب موجب نشاط و امید در جامعه می شود
ایلام - فرماندار ویژه دهلران گفت: بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم باعث ایجاد نشاط و امید بیشتر در جامعه و یاس و نا امیدی دشمن می شود.

لطیف صادقی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه دهلران در جمع نمازگزاران دهلرانی با تبریک دهه فجر و دعوت از اقشار مختلف مردم شهرستان برای حضور دشمن شکن و بیعت مجدد با آرمان های امام راحل و انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: بواسطه فضای رسانه ای مردم به خدمات نظام و تفاوت های آن با رژیم شاه آگاهی دارند و بیان دستاوردهای انقلاب توسط مسئولان در واقع یادآوری است که موجب شور ، نشاط و امید هر چه بیشتر در جامعه می شود.

وی جمهوریت و اسلامیت را از مهمترین ارکان مورد تاکید امام راحل ذکر کرد و افزود: جمهوریت یعنی حضور تاثیرگذار در صحنه ها و حمایت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با این دو بال توانسته بالندگی خود را به رخ جهانیان بکشاند.

فرماندار ویژه دهلران به درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب در صحنه های مختلف اشاره و افزود: امروز ما در عرصه های صنایع دفاعی به پیشرفت هایی دست پیدا کرده ایم که در جهان حرف برای گفتن داریم و در این عرصه از قدرت ها محسوب می شویم که همه این ها با نگاه بازدارندگی است.

صادقی اظهار داشت: ۴۴ سال گذشته همواره مورد تهاجم دشمن بوده ولی به هیچ کشوری وابسته نبوده ایم ، همیشه بر پایه استقلال روی پای خود ایستاده ایم و دستاوردهای نظام قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی یادآور شد: قبل از انقلاب برق ما با ژانراتور تامین می شد، اما هم اکنون تولید کننده و صادرکننده برق هستیم، در جاده سازی، سدسازی، اینترنت، کشاورزی و نفت و گاز پیشرفت ها بسیار چشمگیر است.

فرماندار ویژه دهلران به برخورداری ۹۹ درصدی روستاهای شهرستان از نعمت گاز اشاره کرد و افزود: در حوزه بهداشت و درمان سطح خدمات بسیار افزایش یافته و در بخش ها مراکز جامع سلامت در خدمت مردم هستند.

صادقی گفت: همچنین در بحث آبگرم و خسارت به وسایل برقی مردم با پیگیری ها و با مساعدت استاندار پیمانکار در حال حفاری برای ادامه لوله گذاری و هدایت آبگرم بوده و لوله مورد نیاز تامین شده است و در آینده شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.

فرماندار ویژه دهلران افزود: برای چهار بانده کردن مسیرهای دهلران به اندیمشک و مهران فعالیت ها ادامه دارد و تلاش راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای قابل تقدیر است.

صادقی ادامه داد: در مرز چیلات و تامین زیرساخت های آن اقدامات موثری شده و در حال تکمیل شدن است ، برای گشایش چیلات باید طرف عراقی پای کار بیاید ، رایزنی ها در سطح وزارت خارجه، وزارت کشور ، استانداری و کمیسیون امنیت ملی و نمایندگان مجلس ادامه دارد تا شاید سال آینده بخشی از تردد زوار از چیلات انجام گیرد.

وی گفت: دهه فجر ۸۰ پروژه در این شهرستان با اعتبار سه هزار و ۸۱۵ میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی شد که نقش موثری در اشتغال داشته اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.