تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

پیام تقدیر امام جمعه و استاندار ایلام از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پیام تقدیر امام جمعه و استاندار ایلام از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
ایلام - نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و استاندار ایلام در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام مشترک حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار و حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی، باشکوه و به یادماندنی مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان ایلام در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر عظمت، وحدت، همبستگی و اقتدار ملتی را به نمایش گذاشت که همواره و در هر شرایطی پشتیبان انقلاب و ولایت و حامی رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

برگزاری باشکوه و متفاوت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، در جای جای میهن عزیز اسلامی و استان ولایت‌مدار ایلام، ضمن خلق لحظه‌های جاودانه و باشکوه و خلق حماسه‌ای ماندگار، برگ زریّن و زیبنده دیگری را در کارنامه‌ی سراسر پرافتخار و با صلابت مردم غیور و همیشه در صحنه این خطه‌ی سلحشور به ثبت رسانید.

به یقین این شکوه مقتدرانه که تجلی‌گاه یک حماسه‌ شورانگیز و کم‌نظیر در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی بود، ضمن اینکه مظهر شکوه، عظمت، وحدت و انسجام یک ملت قدرشناس و متعهد را در پایبندی به آرمان‌های مقدس شهدا، امام راحل(ره) و مقام معظم‌رهبری‌ (مدظله‌العالی) به نمایش گذاشت، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه‌گویان و تفرقه‌افکنان کوبید و نقشه‌های شوم آنان علیه وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی را نقش بر آب ساخت.

در پایان با حمد و سپاس به درگاه الهی، لازم می‌دانیم از همراهی و حضور حماسی اقشار مختلف مردم فهیم و انقلابی استان ایلام در یوم‌الله ۲۲ بهمن که با شور و شکوه مثال‌زدنی برگزار شد، صمیمانه تقدیر و تشکر نمائیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.