تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

موانع فعالیت ۹ واحد تولیدی و گردشگری در ایلام برطرف شد

موانع فعالیت ۹ واحد تولیدی و گردشگری در ایلام برطرف شد
ایلام - موانع فعالیت ۹ واحد تولیدی و گردشگری در ایلام با مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برطرف شد.

امروز دوشنبه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام و با حضور رؤسای بانک های عامل، مدیران کل مربوطه و جمعی از صاحبان واحدهای تولیدی در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در این نشست با بیان اینکه مسئولان برای رفع موانع تولید عزم راسخ دارند، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته استان ایلام توانست در حوزه احیای واحدهای راکد رتبه چهارم کشور را کسب کند.

شهریار عباسی با بیان اینکه در هر جلسه مصوبات و مشکلات چندین واحد تولیدی مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: امروز و در این جلسه نیز مشکلات ۹ واحد تولیدی دیگر برطرف شد.

گفتنی است، در این نشست صاحبان واحد تولیدی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، همچنین موضوعاتی شامل، تعیین تکلیف بدهی تسهیلات، جانمایی طرح ها، بازگشایی مجدد واحدها و سرمایه در گردش از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

در ادامه این نشست پیگیری و حل موانع و مشکلات طرح های همچون شرکت فولاد گستر آتنا، شرکت ایوان سفال صالح آباد، شرکت سولفات پتاسیم، شرکت هانا نخ ایلام، شرکت آوان کود سبز، طرح گلخانه‌ مهران، مجتمع گردشگری پشته ارشت بدره، مجتمع گردشگری سیروان و مجتمع گردشگری ایلام مورد بحث و بررسی و مصوبات لازم برای رفع مشکلات این طرح ها صادر شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.