تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

شروع طرح ویژهٔ مقابله با سرقت/ آرامش و کاهش دغدغهٔ مردم

شروع طرح ویژهٔ مقابله با سرقت/ آرامش و کاهش دغدغهٔ مردم
نگاه اقتصاد - فرمانده انتظامی استان ایلام از شروع طرح ویژهٔ مقابله عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت در ایلام خبر داد و بیان کرد: طرح ویژه پلیس برای مبارزه با سرقت مستمر و سراسری بوده و همچنین باعث آرامش و کاهش دغدغهٔ مردم است.

 

سردار دلاور القاصی مهر در جمع اصحاب رسانه اظهارکرد: کلید خوردن این طرح بصورت جدی و هدفمند در راستای برخورد قاطع با سارقان و مالخران است تا از حاشیه امنیت خود خارج شده و به قانون سپرده شوند.

وی گفت: در‌صدد هستیم با همکاری و تعامل نیروی انتظامی و مساعدت همهٔ نهادها، مردم، سازمان‌ها، پیشتیبانی قضایی و تمامی دستگاه هایی که نقشی در جلوگیری از بروز سرقت دارند ،اقدامات مهمی از حیث پیشگیری و ممانعت و دستگیری سارقان، زورگویان و مالخران در استان ایلام اجرایی کنیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه این طرح در ۷ استان کشور همزمان انجام می‌شود،اذعان داشت: با هماهنگی با دستگاه قضایی سارقین به سرعت محاکمه شده و بر اساس میزان جرم تعیین مجازات می‌شوند.

القاصی مهر با تأکید بر در پیش بودن ایام تعطلات نوروز تصریح کرد: همهٔ احاد مردم استان در جهت نیل به اهداف و اجرای مطلوب این طرح بزرگ، مأمورین نیروی انتظامی را یاری کنند و در صورت مشاهده هر گونه سرقت آن را به مراکز ۱۱۰ یا مراکز انتظامی حوزه محل اقامتگاه خود تلفنی یا حضوری اطلاع دهند.

وی با عنایت به کاهش یک درصدی جرم سرقت در استان افزود: با توجه به اینکه اجرای طرح دستگیری و شناسایی سارقان و عودت اموال مسروقه به مالباختگان است و همچنین بیش از ۶۰ درصد اموال مسروقه به مالباختگان برگردانده شده است.

وی با بیان افزایش ۳۰ درصدی کشف سلاح نسبت به سال گذشته اضافه کرد: برخورد قاطع با فروشندگان و دارندگان سلاح غیرمجاز صورت گرفته است.

ایشان ضمن یادآوری اقدامات پیشگیرانه ادامه داد: از موارد مؤثر در پیشگیری و کاهش سرقت، نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های هشدار دهنده است که کمک شایان توجهی در راستای شناسایی سارقان و کشف اموال مسروقه دارد.

القاصی مهر با اشاره به تلاش برای کم‌کردن پدیدهٔ زشت سرقت گفت: از همین الان سارقان در هر استان کشور شناسایی شده و کار دستگیری آنها و مالخران بصورت جدی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی ایلام خاطر نشان کرد: ما مسئول و حافظ امنیت مردم هستیم و باید به دغدغه مردم پاسخ دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.